Thursday, March 31, 2011

Veckans Babe/Moderfesten

linn
Det gjør ikke noe at det snør igjen, at pengene snart tar slutt og at oppvaksen har hopet seg opp. For det finnes planer. Ideer som inneholder løsninger og langsiktige mål. Man må bare lukke øynene et lite sekund, vente til det igjen blir sol for det er da alt skjer, det er da det begynner. Linn har flyttet til København for å skrive ferdig boken sin. Vi skålte henne godtur, klemte og sa at snart sto vi der igjen. Linn, da du kommer tilbake er det sommer, da skal vi har tidenes fest, Moderfesten. Det er mye å glede seg til, så da gjør det kanskje ikke så mye om det snør siste dagen i mars? Vi får bare bare lukke øynene og tenke på det som snart skal skje.

5 comments:

<+)))>{ said...

heia linn med alle de vakre ordene! og heia deg, caroline. du var så fin i mørkeblått i dag, og nå henger kjolen i vinduet mitt. <3<3<

L said...

jeg gleder meg til moderfesten allerede! men først har jeg ei bok å skrive. det blir bra. alt blir bra!

hils vår-oslo fra meg, spark i snøen og tenk at det blir bedre veldig snart.

miriam said...

TBT - den beste tjej!

miriam said...

hallo jeg mente egentlig DBT, har drukket siden torsdag og det setter visst spor

hoydepunkt said...

heia linn og heia å tenke på det som snart skal skje.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?