Monday, March 28, 2011

Kjole

Eg og Caroline skal flytte 1. mai, og tenker å selge alt me eig innan den tid. Så me begynnar litt forsiktig med å selge kjolane som har hengt innerst i skapet det siste året. Dei ligg på finn.no, trykk her så kjem du til annonsen. Om du ser noko du syns er fint kan du sende mail til oss direkte eller via annonsen. Det er førstemann til mølla som gjeld. Forksempel kan man kjøpe denne kjolen:
IMG_9293
Eller den grønne på dette bildet:
04
Og kjolen eg hadde på den beste kvelden på Øyafestivalen i 2009:
Bilde 29

9 comments:

<+)))>{ said...

milde himmel, så nydelige de var! jeg har sendt mail, jeg.

hanna said...

ååhååeråååhååeååge
jeg blir gal! den første kjolen, den sailor! jeg vil/må ha den!
om vedkommende ombestemmer seg/ikke betaler i tide må dere (fine fine fine snille) sende meg en mail. jeg dævver

hanna said...

hanna_khazri@hotmail.com, er mailen til hun gale som kommenterte ^

mijaow said...

åh, så utrolig mange fine!

Katrine said...

ååh jeg var for sen. super bittert.

Mina said...

Superfine kjoler! Hvor skal dere flytte? Ut i verden?

karima said...

Paljett-vest fra H&M. Artig plagg som treng ein artig eigar. Jeg liker'e.

Anonymous said...

Når du fotograferer, hvilke(t) objektiv bruker du?

Oh Silje. said...

Blogg mer værsåsnill! Jeg trenger mer Kval&Actionfilm. Denne bloggen er så fin! <3

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?