Friday, March 04, 2011

Feminismeuka 2011

Print
Hvis du berre skal på ei feminismeveke i år, så la det bli denne. Eg og Caroline er nemlig med å arrangere Feminismeuka på Blindern i neste veke. Caroline har laga plakatar og flyers, eg er altmuligmann og ikkje minst skal me DJ'e ilag med Sarah fra Skjør i Skjørt på U1 på Blindern, førstkommande onsdag. Det syns eg alle bør komme på, om du kallar deg feminist eller ikkje. Mmm... skal ha minikonsert og me kjem til å være der med dansesko på beina og øl i hånda resten av kvelden. Gjer det samme, du finn facebook-hendinga for kvelden her og programmet for heile veka her. Kom om du tør!

10 comments:

Anonymous said...

Fin litta plakkat der Carro! You go gurrrls!

Raggerud

Anonymous said...

Oj! onsdag og torsdag har feil dato!!

dj raggsokk

Anonymous said...

hehe, litt ironisk at du er altmuligMANN, og ikke -person.

Anna said...

At titler slutter på -mann er vel i betydningen "menneske", slik som i engelske hu-man. Dermed funker jo altmuligmann(menneske). If this makes any sense.

Kval&Actionfilm said...

Anonymousousous- Ser ironien i den. Eg burde ha skreve -person eller -kvinne. Men språket er så inngrodd i oss alle at det første som kjem er som regel -mann. Og det er jo ganske trist. Skal prøve å skjerpe meg.

Kristin said...

Så ut som en kjempebra uke! Kanskje jeg kommer innom en tur! :D Lykke til i alle fall!

Anonymous said...

Veldig fin plakat, men feil dato!

bénédicte said...

naaajs, ser dere der!

Oda said...

Blindern er litt langt fra Tromsø, men jeg skal på ladyfest som arrangeres i helga i steden :> wihu!

sunnsunn said...

du er så flink, caroline! er det din egen skrift du bruker eller er det en ekte font? er så fiiiin.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?