Tuesday, March 15, 2011

Eg tar jakken min og går

IMG_8393
IMG_8135
Me grindansar til Razika i kjellaren på Revolver, dei spelar den ikkje berre ein gong, men to, for ein er ikkje nok. Når eg våknar om morgonen høyrer eg setningen "...tar jakken min og går" fortsatt inni meg, Andi ligg ved siden av meg, det er fint å ha ho her, me står opp og høyrer på den mens me et frukost, mens me kler på oss, mens me tar på lebestift. Me tar jakkene våre og går og har med oss songen heile dagen, Andi spelar den på jobb, eg spelar den inni meg mens eg går rundt i slush-gatene og me møtes igjen om kvelden og høyrer litt meir på Razika og dansar litt rundt i leiligheten, på badet, på kjøkkenet, i gangen, og syng om at det står skrevet i kritt, det kan lett vaskes bort.
Razika - Aldri (Souldrop Remix) by Souldrop

12 comments:

Åshild said...

Åh, Razika! Elsker den sangen litt.

Vero said...

dere er fine!

Kristin said...

Nydelig :)

inger said...

åå. så himla fin.

Anonymous said...

har hørt på de siden i sommer, digger de!

Karen said...

Kvifor har eg ikkje vært borti desse her før? Hjarte og sommarfuglar, dei var fantastiske!

Toril said...

Aiai, flashback deluxe! Jeg hadde glemt at jeg danset med i ringen deres! (Vennene mine hadde gått.) Kanskje vi bomper inni hverandre i flere dansekjellere! :)

Anonymous said...

"Hvis eg ikkje får deg må eg gå te behandling. Eg vil ha deg om natten. Eg vil ha deg om dagen"

Jeg har fått sangen på hjernen.

Elin said...

såg razika på park helt tillfellig under by larm för att en eller annan hade ställt in och så spelades den här låten och jag utbrast den handlar ju om livet mitt och dog litegrann för att den är så vacker. så har jag inte funnit den nånstans fast jag letat, tills nu. så fint inlägg och ni verkar som två så söta flickor. gjorde min dag. omöjlig låt att sluta lyssna på måste jag medge.

frida Kildal said...

denne sangen vil jeg ha på ipoden min.

hoydepunkt said...

"du er deilig og rar i en fin blanding..."
fantastisk miks. har sangen vilt på hjernen nå.

Anonymous said...

Uploader denne remixen til youtube i 1080 HD kvalitet. :) Er bare å søke. Har også orginalen i full HD på youtube.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?