Wednesday, February 09, 2011

I ♥ kvelds

IMG_7260

8 comments:

Anonymous said...

det var meget koselig! takk for inviten. <3
T.E

veronica said...

ser superkoselig ut!

Anonymous said...

Åh, koselig!
Jeg inviterte vennene mine på muffins i går. Det så nesten litt slik ut.

(Jeg er hun med guttespørsmålet for kanskje ca en uke siden, og jeg ville bare si at dere er så fine, og at jeg har møtt gutten igjen og at jeg og vi hadde helt rett, han var ikke den jeg ville han skulle være, men han var skikkelig fin og jeg er sikker på at ei jente kommer til å bli overlykkelig glad i han en gang og jeg kommer til å møte dem på kino og smile lurt til meg selv og være glad for at de er så glade og fordi jeg ikke er henne, men fordi jeg har så fine venner eller fordi verdens beste gutt holder meg i hånda. Hvem vet? Dere gjorde det iallfall bittelitt finere å være i undringsfasen. Takk :))

maria. said...

ååh, elsker bloggen deres! elsker bildene, designet, stemmningen, jeg elsker alt.

Mari said...

dette er en av få blogger som virkelig gjør meg litt deprimert når jeg titter innom og det ikke er et nytt innlegg. og en av få blogger som gjør meg varm hver gang det er motsatt, med vakre bilder og fin tekst. jeg forguder!

Putu Eka said...

very happy supper i think...
happy supper

www.photographymonochrome.com

Maria said...

hei, dere er fantastiske! jeg lurte på om heidi kunne vise hvordan hun lager flettefrisyren sin? jeg prøvde meg på en slik i dag, og min mor kommenterte at jeg så ut som alpe-heidi, og nå forstår jeg at det er enda en heidi jeg inspireres av (i et fletteperspektiv). takk for at dere gjør grå dager i et pikerom i bergen lysere med denne bloggen!

Dorodeisann said...

Frokost<3 Lunsj<3 Middag<3 KVELDS <33

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?