Tuesday, February 15, 2011

Avokado og melk

IMG_7534
IMG_7660
IMG_7565
IMG_7695

7 comments:

Stine said...

du tar de vakreste bildene heidi ♥

veronica said...

apropos avokado. det har jeg aldri smakt.
og fineste bilder!

Maria said...

Jeg må bare få si at bloggen deres er yndlings-bloggen min. Det er så utrolig fine bilder, de formidler alltid stemningen så fint <3 Jeg blir alltid kjempeglad når den er oppdatert :)

Girl said...

Vakker gange 4.

Gunhild said...

Finfint!

Synne said...

Oi! Jeg er veldig begeistret både for avocado og melk, og hvis det andre bildet viser utsikten fra leiligheten deres, så bor jeg visst omtrent 150 meter unna dere. Ha en fin dag!

maicen said...

Nydelige bilder. Synes at bloggen deres er sånn ett fint pustehull.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?