Sunday, January 30, 2011

Veckans Babe, veke 5, 2011

IMG_5595
Karina er den snillaste eg veit. Eventuelt på delt førsteplass med Ragni, men det er uansett veldig bra. Ho bur i ein leilighet som er full av spennande ting, bilder ho har tatt, små og store kunstverk ho samlar på, som foreksempel den to meter høge sjiraffen, eller gamle halloween-kostymer. Avogtil skriv ho historiar som handlar om syklar i bakgården, om kattar som reknar kvantefysikk eller om å grine i Nordmarka, historiar som er så fine at eg begynnar å grine. Når eg ringer og seier at eg er fyllesjuk møter ho meg på døra med ein iskald Cola, og når det er Øyafestivalen inviterar ho alle på amerikanske pannekaker til frukost. Nokon gongar er ho så snill at ho gløymer å være snill med seg sjølv. Ho er aller finast når ho har krøller og ullgenser, men er også ganske fin når ho står på kjøkkenet sitt, i det røde forkledet og lagar mat. Ein dag i sommar, når eg var ute å gjekk på St. Hanshaugen stod det masse fine ting i kritt på asfalten der eg gjekk. Då var det Karina som hadde kritta ned St. Hanshaugen, det varte heilt til det begynte å regne. Når eg og Caroline går i Waldemar Thranesgate pleier me å sjå om det er lys i leiligheten til Karina, og om det er det får me komme inn på kamferdrops. Og nokon gongar veit eg at ho lurar den katten som bur i bakgården inn i leiligheten sin, og klappar den mens den ligg på ryggen og heilt sikkert tenker at Karina er den snillaste han veit.
IMG_5306
IMG_6595
IMG_6328
IMG_5280
IMG_4238

14 comments:

Joachim said...

Amen!

karima said...

herregud, så fint. nå begynte jeg å grine. takk <3
ps. katten er her. vi har tatt masse bilder sammen i photobooth.

mari said...

du skriver så fint.

Karen said...

det er bare fint :) fint fint fint.

veronica said...

skriver fint og best bilder, åh.

hysj said...

jeg vil også ha en karima.

Lina said...

Akkurat overstått noen fantastiske dager i paris som om mulig ble enda mer fantastisk etter å ha fulgt noen av deres paris-råd og tips.

Anonymous said...

Jeg er avstandsforelska i Karina.
På ordentlig.
Håper hun skjønner det en dag, for jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til henne.

Mari said...

Enighet.

Tina said...

W-O-R-D!

Cathrine said...

Så sant, og så fint sagt/skrevet. Bra jeg ikke er av den lettrørte typen som begynner å grine av slikt, eller vent...

Nikita said...

Hun virker som en fantastisk person. Heldige katten og heldige deg, som har en slik venninne!

Ingvild said...

Ah, vakkert!

Madeleine said...

Jeg elsker Karina!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?