Thursday, January 06, 2011

Oktober 2010

Siden det ikkje er så lenge sidan oktober, november og desember kan eg oppsummere dei litt kjappare, 2011 er uansett eit mykje meir spennande år, så la oss bli ferdige med det gamle:
Untitled-35
I oktober stod eg, Caroline og Joachim opp ekstra tidlig ein søndag for å ta bussen ut på Huk. Me hadde kvite strømpebukser og melkerull i lomma.
Untitled-31

IMG_4164
Resten av oktober gjekk over som eit sprøytestikk, det var heilt greit. Eg sov 7 timar kvar natt, våkna utkvilt av meg sjølv klokka 07.00, gjekk på jobb, gjekk på trening, høyrte på denne spelelista, leste bøker og aviser, sov åleine om natta og tenkte at det ikkje var nok.

5 comments:

Anonymous said...

Kjære Kval. Kjære Action.
Etter å ha snoket på bloggen i all hemmelighet, føler jeg det er på tide å legge igjen et lite spor.
Jeg har akkurat laget en liste over 2010. En liste som ble grå og lang. Akkurat som 2010. Men sånn ca. midt på siden står det: "Året jeg oppdaget kvalogactionfilm" med et lite hjerte bak. Det er ikke grått. Det er bare fint.

karina said...

var ikkje oktober kald, sekundet før frostrøyken kom?

Anonymous said...

Du har så fint rom! Hvor får man tak i sånne snøkuler som står i vinduskarmet? Spesielt med Bambi (dådyr) inni?

Hvor/hva jobber du?

Anonymous said...

Jeg gleder meg mer til å høre om 2011. For selv om starten var som en rak høyre, kom fortsettelsen kjapt etter som saftig kyss midt i panna.

-Turid

Benedikte said...

mmm den sengen liker eg:D

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?