Saturday, January 01, 2011

Juni 2010

I juni grein eg overalt. Eg grein fordi to år i Paris snart var slutt, eg grein for Café Cherie, eg grein for leiligheten og aller mest grein eg for at eg ikkje skulle bu med Anna lenger. Når som helst kunne tårene sprute utover resturantbord, på bussen og på gata. Eg ville ikkje bli, eg ville ikkje dra.
IMG_0139
Me prøvde å nyte den siste tida ilag, og ikkje minst bruke opp alle euroane våre. Her er Sigrid med solbrent rygg.
IMG_0038
Eg og Susan drakk øl langs kanalen.
IMG_0021
Fine Susan.
IMG_0083
Me drakk litt for mykje vin langs Seinen ein kveld.
IMG_0158
Me åt på resturant nesten kvar dag. Her var me på veg til ein indisk resturant.
IMG_0189
Meg og Anna.
IMG_0197
Parc Buttes Chaumont den dagen Moa var ferdig med eksamen og spanderte sprudlevatn på heile gjengen.
IMG_0208
Meg og Moa.
IMG_0273
Siste kvelden me drakk vin langs kanalen.
IMG_0285
Anna!
IMG_0341
Meg og Barbra på veg heim etter å ha dansa oss varme på Point Ephemere.
IMG_0329
Meg.
IMG_0347
Meg og Anna foran skiltet på metrostasjonen vår. Rue St.Maur.
IMG_0646
Og så tok me Fellesbildet. Altså eit felles bilde av oss, med Eiffeltårnet.
IMG_0642

Me gjorde ein svær greie utav Fellesbildet. Her er dokumentaren bak.
IMG_0675
Det begynte å regne ein dag me satt i parken.
IMG_0700
Kvelden før Hannah skulle reise heim åt me middag på ein resturant der man får så mykje fondue og vin man vin ha for 18 euro. Det er ein av dei sjukaste kveldane eg har vore med på, man får vin i tåteflaske og så snart du har drukke opp får du ei ny.
IMG_0696
Og så ubegrensa mengder fondue.
IMG_0767
Så etter eit par tåteflasker med vin og litt hadet-talar begynte alle å grine.
IMG_0827
Eg grein vekk all mascaraen min den kvelden.
IMG_0835
Og alle holdt tale.
IMG_0842
Så kom regningen og då hadde nokon sovna, nokon blitt sporlaust vekke etter å ha gått seg vill på jakt etter minibank(?). Ingen hugsar korleis dei kom seg heim, og ingen våkna opp heime hos seg sjølv. Episk kveld.

Når eg skulle på aller, aller siste fest hos Sigrid og Barbra tok eg taxi for siste gong til rue Jean de Beauvais.
IMG_0901
Me hadde fransk tema men det såg meir ut som venezisk tema.
IMG_0904
Og mange klemmar.
IMG_0919
Fine folk.
IMG_0953
Og stripete gensrar.
IMG_1005
Me avslutta kvelden på kjøkkengolvet før eg, Moa og Arvid gjekk syngande heile vegen heim.
IMG_1041
Meg og Anna foran døra vår i 26 rue Rochebrune, den aller siste kvelden min i Paris. Det var ein skikkelig fin kveld, me dansa på Café Cherie og grein og klemte.
IMG_1038
Verdens finaste leilighet og verdens finaste sambuar.
34348_10150198884955262_773820261_13267769_6662979_n
Og dagen etter reiste eg til Norge. Joachim, Mari og Karina møtte med på stasjonen og eg var så glad for å sjå dei igjen.
34348_10150198884950262_773820261_13267768_6749414_n
Første klemmen med Joachim. Eg måtte reise med hatt på hovudet, for den fekk ikkje plass i kofferten.
IMG_1079
Og så flytta eg inn hos Caroline. Her pyntar me oss for å gå på noko eg ikkje visste var ein overraskelsesfest for meg.
IMG_1094
For heime oss bikubejentene hadde dei pynta til fest for meg!
IMG_1089
Caroline.
IMG_1167
Og så gjekk me ut for å danse i oslonatta.
IMG_1192
Dagen etter hang me i parken.
imm005_7
Og så reiste eg til Sverige for å feire midsommar med Hannah, Moa og Arvid.
imm008_10
Me sykla til eit jorde for å plukke blomar til midsommarstanga.
imm013_15
Og gjekk barføtt rundt i hagen.

Og det var berre litt av juni, for det skjedde så mykje då at eg kunne skreve ein tjukk roman om det. Men det var nok den beste månaden i heile året.

17 comments:

Anonymous said...

<3

Sara said...

HOW DO YOU EDIT YOUR PHOTOS`??? please i need to know

Anonymous said...

men... Kan du ikke skrive en bok da?

Lisa said...

vackra bilder åh!

Sigrid said...

Livet ditt ser så fantastisk ut. Husker du hva plassen med vin i tåteflasker heter?

Karen said...

Elsker fellesbildedokumentaren<3

evaliemarie said...

Herlige, herlige bilder. Får lyst å dra til Paris sjøl for det ser helt fantastisk fint ut. Åh.

P.S. hvilken leppestift har du på deg i det bildet utenfor 26 rue Rochebrune der du ser opp? Haha<3

Veronika said...

Fint. Kjempefint.

MAGICALATTENTION. said...

Dette er den fineste bloggen jeg vet om.

LISE said...

hei hei tjejer.

jeg laget et lite innlegg om dere på bloggen min jeg. fortjent.
ville bare si det!

håper det er ok at jeg brukte noen av bildene deres, om ikke, skal jeg selvfølgelig fjerne de.

puss og kram lise

C. said...

Hvor herlig blogg! Utrolig koselig :)
Likte spesielt det fellesbildet ved Eifeltårnet!
Hvordan kamera bruker dere, blir så fine, lyse, koselige, stemningsfulle bilder!! ? :)
Varmer å se bildene fra sommeren, gleder meg til den kommer igjen!!

Cassie Casserole said...

heregud så himla fine bilder og fellesvideo! får sommerfugler i magen og blir varm rundt hjerterota, bare fordi det er så fint.

Cassie Casserole said...

heregud så himla fine bilder og fellesvideo! får sommerfugler i magen og blir varm rundt hjerterota, bare fordi det er så fint.

Heidi og Caroline said...

Lise- takk for fine ord på bloggen din!

C.- eg brukar litt forskjellige kamera, men som oftast canon 5d eller nikon fm2.

sara- i edit my photos myself in photoshop.

sigrid- eg hugsar faktisk ikkje kva plassen heiter, men den ligg på montmartre, eg skal gjere litt reasearch for å finne det ut!

Papaya said...

Åh, dette innlegget var utrolig rørende, både i tekst og bilder! Jeg likte spesielt godt midtsommar-svenskebildene med syklene, skikkelig svensk stil!
Godt jobba, jeg følger deg!

jeanette_s said...

Eg begyndte nesten å grine....og sånn var det!
Nydelige bileter og eg gleda meg endå meir til eg skal til Paris om ikkje så lenge!

Eirin said...

for noen utrolig fortryllende nydelige bilder!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?