Tuesday, January 04, 2011

Juli 2010

Untitled-79
I juli var me på Roskilde, ein liten gjeng på seks jenter som berre ville ha det gøy. Robyn og vennskapet var best. Tilogmed bedre enn Prince og kanelsnurrar.
Untitled-80
Me fant den perfekte staden til å ta seg ein formiddagslur.
imm026_24A
Her hadde me kjøpt oss eit brett Tuborg og satt oss for å sjå på skaterane.
imm003_5A

imm016_18A

imm026_28A

imm014_16A

IMG_1260
Og så flytta eg offisielt inn på det nye rommet mitt, heime hos Caroline.
IMG_1276
Marte var hos oss i nokre dagar og slappa litt av i senga mi.
IMG_1312
IMG_1283
Me reiste til Hovedøya.
IMG_1328
Kjøpte blomar til bestemora til Caroline.
IMG_1349
Eg og Caroline laga eit kjempestort paradis.
IMG_1360
IMG_1462
Eg var på besøk hos Bestemor, og me gjekk tur i regnet.
IMG_1438
IMG_1553
Så reiste eg og Joachim til heimplassen hans.
IMG_1551
Der me hjalp til i hagen.
IMG_1524
IMG_1586
Og kjøpte jordbær.
IMG_1742
Me hang i slottsparken før me skulle høyre på Frode Grytten på Litteraturhuset.
IMG_1755
IMG_1699
Og reiste til Nesodden for å lage ripssaft.
IMG_1720
Og ete rips med eggedosis.
IMG_1733
Det regna mykje. Det var juli.

17 comments:

Alvilde said...

Jeg har alltid syntes at Caroline passer til å hete Heidi og at Heidi passer til å hete Caroline. Jeg elsker Roskilde-videoen deres. Finfin.

Anonymous said...

et fantastisk innlegg å starte dagen på! takk!

Susanne said...

Så linken til denne bloggen hos Lise/Lissis. For en fantastisk blogg dere har! Nydelig!

Anonymous said...

Åh, du hører sikkert dette ofte, men hvordan i alle dager redigerer du bildene? de er så fin, og jeg får det ikke til :(

elsker bloggen! den inspirerer meg sterkt.

Nøve said...

Merker jeg savner sommeren litt nå ja.

Lisa said...

fantastiska bilder. ser underbart ut!

mari said...

du er så utrolig flink til å ta bilder ! alt ser og høres magisk ut. det er veldig fint.

Carina said...

Nesodden, der kommer jeg fra :D

Du har så utrolig mange fine bilder. Ser ut som en kjemefin juli ^^

Hedda said...

Nå fikk jeg lyst å dra til sommerhytta på fagerstrand (nesodden)og spise is og gå på stranda og gå barbeint slik at man kjenner gresset kile mellom tærne.
Nydelig blogg dere har!

Karen said...

elsker Roskilde-videoen<3 Perfekt soundtrack!

pernille said...

åååh, roskilde 2010 <3 og robyn!

Joachim said...

Blir det hamar sommeren 2011 også? Så satser vi på sol og badevær!

hysj said...

skal me klunka litt ner kanskje? knis. så fint.

Heidi og Caroline said...

takk for fine kommentarar!

eg redigerar bildene mine sjølv i photoshop til deg som lurte på det.

Helene said...

Juli var absolutt den finaste måneden :)
Blei så sykt glad og gira av Øya og Roskilde videoen!

zoé [lightningfactory] said...

really cool blog!i like the whole mood of your blog!
the first film is awesome!
i followed(: do you want to follow mine?

X zoé - lightningfactory.blogspot.com -

Tobias said...

nesodden. der er jeg fra

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?