Tuesday, January 04, 2011

August 2010

IMG_1895
I august gjekk eg til frisøren med langt lyst hår, og gjekk heim igjen med rødt hår. Det var litt traumatisk, men eg trakk på skuldrene og tenkte at det går over, og det gjorde det.
IMG_1905
I august var me litt frustrerte.
IMG_2006
Men så kom Øyafestivalen, og me fekk huset fullt av folk, og det var fest fest fest! i mange dagar.
IMG_2008
imm000_XA
imm023_21A
imm018_16A
imm020_18A

IMG_2130
Og rett etter Øya var me på karaokebar med Linn og dei.
IMG_2259
IMG_2288
Nokre fjortisar satt å klina i bakgården den aller siste sommardagen.
IMG_2382
Me var på fest hos Joachim, og Tina laga hesteflette på alle.
IMG_2362
IMG_2395
IMG_2419
IMG_2407
Så spelte Mari og Sarah på Parkteatret.
IMG_2491
Eg blei sjuk, men trøsta meg meg film og bløytkokte egg.
IMG_2497
IMG_2467
Sigrid kom på besøk, foreksempel når det var mandag, og hadde med seg bra ting, som Hobby-sjokolade og micropop.
IMG_2503
Og så var me på kafé med Hilde den siste dagen før ho skulle flytte til Berlin.

12 comments:

hysj said...

jeg prøver så veldig å like bløtkokte egg for det ser og høres så godt ut, men jeg klarer det ikke, klarer ikke smaken eller konsistensen eller noenting. jeg er en hardkokt-jente. en lysegul-smuldrete-med-litt-smør-oppi-og-hele-egget-borte-på-to-munnfuller-jente.

Amanda said...

dere er så fine!

Anonymous said...

Vil bare si at dette er en fantastisk blogg med helt nydelige bilder! Hva gjør du/dere for å få slik vakker farge på bildene deres? Takk for fantastisk inspirasjon!

Anonymous said...

Heidi, dette er en så utrolig bra blogg! Jeg har lest den i et par uker nå, og kommer til å fortsette :)

Er det noen mulighet for å kunne skrive en mail til deg?

Heidi og Caroline said...

hysj- hardkokt er mitt verste mareritt. klarer nesten ikkje å få egget i meg om det er hardt.

amanda- takk!

anonym 1- eg redigerar alle bildene mine i photoshop sjølv, litt forskjellig fra bilde til bilde selvfølgelig, men alt havnar vel innenfor det som er min stil og min smak.

anonym 2- du kan nå meg på mail, den er heidifurrefoto(@)gmail.com

Anonymous said...

Forresten; hva heter den fine sangen som er på filmsnutten om Øya-festivalen? :)

Heidi og Caroline said...

den heiter you've got the love, versjonen i filmen er ein mix av the xx.

Ragni said...

Hilde,you look fabulous!

Anna said...

Dere er vakre. Og jeg har lyst å sparkesykle i basseng og løpe rundt i såpeskum! Akk, hadde det bare vært sommer.

Marte Edvarda said...

Hilde is a hot mama!

Elise Bliksaas said...

Hei!
Etter å ha sett disse bildene, MÅ jeg spørre om dere bor i Bjerregaardsgt 12? Jeg bor i oppgangen til høyre, i 2.etg. Samma kjøkkenet, sprukne malinga i vinduskarmene og den evinnelige kurvlampa!:)
Fantastiske bilder!! Hilsen Elise, den gode nabo?

Kval&Actionfilm said...

Ja, det gjer me! Då bur du sikkert rett under oss, unnskyld om me trampar for hardt i golvet når me dansar!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?