Thursday, January 27, 2011

23-28 février

8 comments:

magicksoul said...

Så utruleg pent.

Anonymous said...

i forrige innlegg, på det tredje bilde, er det en fin plakat som henger over senga. Hvor i all verden har personen som sitter i senga, fått tak i den?

Edona said...

Ah, nå fikk jeg bare ENDA mer lyst til å bo i Paris <3

karina said...

orsak altså, men det einaste eg faktisk klarar å tenkje på då eg såg denne videoen var "eg skal til italia om seks, om seks, om seks små månadar" og "ein dag SKAL eg lære meg å posjere egg"

Lisa said...

grym video och snygga personer :)

sigrid agnethe said...

eg blir så glad av den her videoen og det kriblar i magen åhå håhåhhhhåååååh så fin! paris 4 ever.

Anonymous said...

Fin video! jeg skal bo i Paris. Snart. Hva heter sangen? :)

Frøken said...

så fantastisk fint.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?