Sunday, December 12, 2010

Saturday night is shining on my Sunday morning face

IMG_5280
I går våkna eg og var litt knekt etter gårsdagens fest, men Karina klarte alikevel å lure meg til å bli med ut på tur. Ho møtte meg på døra med ein iskald Cola. Kven seier ikkje nei til slikt?
IMG_5291
Me gjekk til Litteraturhuset og dit kom Åsmund også.
IMG_5299
Karina kjøpte fiskesuppe som eg fekk ete resten av. Etterpå var Karina i yes-man humør, og gav telefonnummeret mitt på ein lapp til ein søt gut på Litteraturhuset. Det var flaut, men fint.
IMG_5306
Så gjekk me heim.
IMG_5315
Så ringte Ida og sa at ho satt på Colletts og var blå, så då gjekk eg dit og var blå ilag med ho.
IMG_5317
Her prøver eg å vise Ida korleis livet avogtil kjennes.
IMG_5337
Men så lagde me tapas og fiksa alt det blåe.
IMG_5340
Og eg fekk holde litt rundt Caroline.
IMG_5361
Så i dag morges kom Caroline og vekte meg med adventspakke og la seg i fotenden min.
IMG_5367
Og det var dagens favorittøyeblikk for meg. Eller så var det når me åt bløtkokt egg til frukost mens me såg ein skikkelig bra episode av Seinfeld.

4 comments:

Elevine said...

fin helg absolutt :)

k said...

du er så flott.

Lisa said...

fina ni är!

H said...

http://26.media.tumblr.com/tumblr_ldcdezjEkL1qzy5spo1_r1_500.gif

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?