Tuesday, December 28, 2010

Mars 2010

I Mars kunne eg begynne å legge meg ned på graset i parken, sjølv om det gjorde litt kaldt. Eg fekk mange nye venner og kjente heile verden. På dansegolvet kom folk bort til oss og sa, "this isn't disneyland, this is paris" fordi me alltid hadde det kulare enn alle andre.

IMG_5695
Mia hadde flytta til Paris og inviterte oss på pannekakefrokost. Det var sånn me blei kjent med Sigrid og Barbra, som også var der.
IMG_5675
Anna.
IMG_5702
Me begynte å reise på andre sida av elva for å ete søndagsmiddag hos Cesar.
IMG_5517
Og det var lyst på morgonane.
IMG_5507
Åsa kom på besøk, og blei sjuk, så det blei mest avslapping på sofaen.
IMG_5723
Lange linje 6.
IMG_5748
Eg gjekk opp til Parc de Belleville så ofte eg kunne for å få litt oversikt over byen.
IMG_6670
Og eg vasa rundt i nattkjolen på morgonane.
IMG_6680
Eg og Moa møttes fortsatt på linje 2 for å finne dei beste kafeeane på Montmartre.
IMG_6746
Det var varmt nok til å sitte på balkongen å lese.
IMG_6816
Og varmt nok til å drikke cider på balkongen.
IMG_6870
Me inviterte Sigrid og Barba til oss for første gong.
IMG_6897
Barbra.
IMG_7146
Det regna mykje og hardt.
IMG_7046
Me kunne sitte på jakken i parken.
IMG_7043
IMG_7233
Og så var eg på vin-messe med Hannah, det var ein av dei beste dagane i 2010. Ubegrensa mengder champagne ein heil dag.

Det var Mars.

6 comments:

Nina BEH said...

Dette må være den hyggeligste bloggen i hele verden! Jeg vil til Paris! I mars! Med en god og syk veninne.

oda celine said...

mars er fin. så er man liksom sikker på at det blir sommer og varmt det året også.

Anonymous said...

parc de belleville-panorama er fantastisk

Anonymous said...

det virker litt som om du har den samme psykosen som han fyren i Reprise.

hoydepunkt said...

finmars. og du er tøff. jeg liker paris. veldig fine bilder.

hysj said...

jeg vil ha balkong. dingle med bena og drikke brus og lese og kysse på den.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?