Friday, December 31, 2010

Mai 2010

I mai drakk me Merlot, åt crêpes til nattmat, var på festar i suburbsa og var ilag heile tida. Åsmund flytta til byen og eg begynte å ta buss istadenfor metro for eg ville være oppå bakken og sjå heile byen suse forbi.
IMG_8993
Sigrid og Barbra ba oss på fest, igjen.
IMG_9020
Me dansa til norske hits.
IMG_9021
Her er Barbra så fin.
IMG_9092
Me drakk mange ingefærøl ein lørdagskveld. Verdens beste ingefærøl.
IMG_9111
Laga origamifuglar.
IMG_9105
Le Cinquante, 51 rue de Lancry. Verdens finaste bule.
IMG_9230
Eg var barnevakt for to rotter. Åsmund hadde flytta til Paris og spelte piano mens eg klappa rottene.
IMG_9293
Dette var ein fin dag.

Så hadde me fest hos Sigrid og Barbra igjen, og gjekk for å danse på Café Cherie, noko me burde gjort mykje oftare, for det er verdens beste uteplass i helgene.
IMG_9335
Siggerino.
IMG_9349
Linje 2 heim.
IMG_9426
På 17.mai åt me falaffel langs kanalen.
IMG_9531
Me var i eit oversvømt hus, der man kunne gå rundt å sjå på fine ting.
IMG_9538
Som foreksempel denne lappen.
IMG_9613
Dagen etter våkna me opp langt utenfor byen.
IMG_9627
Og så fekk me så sinnsjukt latterkrampe på vei til toget.
IMG_9642
Me kjørte tog.
IMG_9657
Eg hadde for ein gongs skyld gyldig billett og vart for ein gongs billettkontrollert.
IMG_9692
Me leika i parken i kvartalet mitt.
IMG_9735
Spelte ping-pong.
IMG_9738
Hoppa paradis.
IMG_9708_00
Og gjorde triks med rockering.
IMG_9870
Me samlast hos Sigge og Barbra for å sjå Eurovision.
IMG_9916
Tre sekundar før rødvinsglaset velta ut i sofaen.
IMG_9938
Mia og Moa.
IMG_9949
Og så kom kjærleiken på besøk heime hos oss.

4 comments:

Nøve said...

Så utrolig fine bilder. Blir så varm i hjertet av denne bloggen! <3

Godt nyttår til dere begge.

Guro i verda said...

Enig med Nøve. Blir litt rusa på livet av å lese den. Kan samanliknast med å lese Jostein Gaarder i mine auge.

litt vondt said...

i går gråt jeg over en gutt og innlegget var akkurat nok til å få meg til å tenke på noe annet. jeg drar til usa i morgen

Maren said...

GODT NYTT ÅR HEIDI OG CAROLINE!

Heidi, jeg elsker bildene dine, de er så fine at jeg nesten får vondt i hjertet av å se på dem og lese innleggene dine!
Jeg blir lykkelig resten av dagen når jeg leser bloggen deres =D

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?