Wednesday, December 22, 2010

Januar 2010

Det er snart neste år, det er ein fin mulighet til å sjå seg litt bakover og tenke at det egentlig var ganske fint, og at det som var kjipt er ferdig uansett. Me begynnar for eit år sidan:
IMG_2264
Når det var januar var det så kaldt, og eg gjekk i Oslo og var redd for å fryse ihjel, at eg skulle gå heim frå Mono og berre legge meg ned og gløyme at det var kaldt ute. Men pappa gløymte ikkje at det var kaldt ute, han gav meg ullgenseren sin og sa at eg måtte ta taxi heim, og då gjorde eg det. Og så dansa eg på Mono i ullgenseren til pappa i eit par veker og tok taxi heim etterpå.
IMG_2251
Eg og Joachim deppa på kafé.
IMG_3373
Og så reiste eg heim igjen til Paris, for å drikke vin og spele ukulele med Anna.
IMG_3395
Me gjekk morgontur på Pére Lachaise.
IMG_3032
Eg var ofte hos Hannah og Moa. Eg savnar alt ved det, korleis kamille-teen smakte, korleis det lukta, alle bøkene i hyllene deira og korleis det var å gå den korte strekningen heim igjen etterpå.
IMG_3276
Eg og Hannah var i Bois de Vincennes.
IMG_3423

Og eg og Moa pleide å ta linje to til Montmartre for å drikke Chocolat Chaud.

4 comments:

hysj said...

heidi: du er den vakreste jenta/damen jeg har sett i hele mitt liv. jeg har tenkt lenge og jeg er helt sikker. hilsen kjersti hadetbra god natt <3

Lisa said...

helt fantastiska bilder.

Anonymous said...

Tu me manques putain ta pute!
<3 Moa

anna said...

this sweet love- prins thomas sneaky edit. husker du heidi?

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?