Wednesday, December 22, 2010

Februar 2010

IMG_3964

Februar var den verste månaden i Paris. Eg fraus på hendene og ville ikkje stå opp om morgonen. Anna sa at eg måtte, og lagde havregraut og te til meg kvar einaste morgon. Eg berre låg i senga og gløymte at det kanskje er ein av dei finaste måtane nokon har vist at dei er glad i meg på.

Me tok toget vekk fra Paris, "samme faen kor", sa me. Dei billigaste togbillettane gjekk til Rouen, så det blei Rouen. Dei to beste dagane i totusenogti var me der.

IMG_4246
IMG_4104
IMG_4133
IMG_4173
IMG_4820
Me var på karneval, eg som kanin og Anna som Super Mario.
IMG_4805
Hannah og Moa var ein trist klovn og ein glad klovn.
IMG_3457
Ein søndag eg var veldig fyllesjuk.
IMG_3482
Men gjekk på Café Cherie alikevel, som nesten alle andre søndagar.
IMG_3521
Eg og Moa satt på Le pain Quotidien og strikka.
IMG_3539
Me gjekk turar i sola som begynte å komme oftare.
IMG_3736
Og så var det meg og Anna i 26 rue Rochebrune.

3 comments:

Lisa said...

tokfint!

Karen said...

det bildet av Hannah og Moa som klovner er noe av det fineste jeg har sett

Kristina Kvåle said...

så mange fine bilder! bloggen dykkar inspirerar meg så utruleg mykje! og sjølv om det kanskje var den verste månaden i paris, så verka den faktisk ganske fin óg :) God jul!! :)

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?