Thursday, December 30, 2010

April 2010

Det er vår og eg eig verden. Det er like før eg begynnar å high-five folk på gata. Caroline kjem til Paris og alt er vårt. Eg har nokre bilder på trykk i eit blad, me kjøper bladet hos nærmaste papeterie og blar raskt fram til sidene med mine bilder. Det er Oberkampf, med kafeane og bilane rundt oss og der er mine bilder. Man får tre saftis for 1 euro, me er to og delar den siste.
IMG_7261
Eg tok Caroline med til alle favorittstadene mine i byen.
IMG_7670
Og Caroline tok bilde av mine favoritt-ting med polaroid-kameraet sitt.
IMG_7682
Kirsebærtrea blømte.
IMG_7679
IMG_7454
Me hadde fest med blomstertema.
IMG_7515
Me gjekk turar på måfå.
IMG_7721
Sov lenge.
IMG_7801
Sigrid og Barbra inviterte oss på fest, noko som på ein måte blei ein tradisjon utover våren.
IMG_7796
Sigrid.
IMG_7776
Alltid masse rød lebestift.
IMG_8494
Parc Buttes-Chaumont.
IMG_8495
Meg.
IMG_8475
Moa var aske-fast i Paris.
IMG_8588
Me dansa i gatene.
IMG_8624
Gjekk over bruene.
IMG_8651
Sov på husbåten til Charlie og Jess.
IMG_8660
Åt frukost på dekk.
IMG_8682
Plukka blomar.
IMG_8680
Gjekk på bakeriet om morgonen.
IMG_8743_bologne
Og åt jordbær i Bologne-skogen.

6 comments:

mijaow said...

Åh, Paris ser så fint ut! og du er helt fantastisk til å ta bilder!

Evalie Marie said...

Du er slående vakker, Heidi. Ser opp til deg med alt egentlig! Haha<3

Mari said...

Jeg ble dumpa idag og nå har jeg drukket whiskey og er fganske full. Og så har jeg grått veldig masse. Av en eller annen grunn føles det bra å legge igjen en kommentar om dette her på bloggen deres. Dere er så bra! <3

hoydepunkt said...

jeg blir mer og mer forelsket i paris jo flere bilder du legger ut. og det er fint. godt nytt år på forskudd :)

Lisa said...

så fint!

Oda said...

Je 't aime Paris <3 noen tips for ting som må gjøres/ses i Paris i februar? Godt nytt år piker, håper dere fortsetter den fine bloggen deres i 2011 også :-)

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?