Friday, November 26, 2010

Vi drar til fjällen fest hela kvällen

Untitled-142

11 comments:

iseliniselin said...

For et herlig bilde! Ha det så kul!! ;)

Helga said...

Eg og karina heiar og drikk øl med skrukork! Eg hadde tenkt å presentere meg formelt og mindre utbaserande, og kanskje få autografen før han kostar 500 kr på ebay. men det lyt bli ein annan gong. lev vel! H

Lisa said...

finfin bild!

Amanda said...

åsåfintbilde!

Synne said...

nydelig!

Anonymous said...

pels?

Marlone said...

This is really beautiful.

hoydepunkt said...

nydeligfint.

Heidi og Caroline said...

fake pels.

teit at du kom til oslo når eg ikkje var der då helga. men kanskje me treffast plutselig når eg er i stavanger i jula?

Kine said...

ute och glider med snowboard og skider?

Helga said...

i so fall lyt me byrje å planlegge noko. eg er sjølvsagt på sunnmøre og et mår fram til over 2 juledag. nyttårshelga jobbar eg nær stavanger, og alle er velkomne til å dra hit for å feire og gjere meg endå gladare!! ja!! www.spahotellvelvaere.no

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?