Monday, November 08, 2010

It's my party and i'm french if i want to

IMG_4257
IMG_4283
IMG_4297
IMG_4334
IMG_4397
IMG_4357
IMG_4363
IMG_4344
IMG_4373
IMG_4388
IMG_4390

IMG_4429
IMG_4385
IMG_4433
IMG_4371
IMG_4358IMG_4411
Åh, her skulle det egentlig stått noko om bursdagen min, om korleis det var ein av dei finaste dagane på lenge, kanskje ein av dei finaste bursdagane. Om korleis eg blei vekka på senga med kake og cowboyfrukost, og om kor glad eg var for sjå alle som kom på festen, og drakk vin og dansa til eg sovna av meg sjølv med alle kleda på på golvet. Men eg trur heller eg brukar kvelden på å kaste meg over Bernhard Hvals fornsnakkelser, og lar bildene tale for seg sjølv.

7 comments:

Lisa said...

vackra bilder och flickor!

Elevine said...

gratulerer med dagen som var :) herlig fransk fest!

astarkvedja said...

Kaker, cowboyfrokost og fest? Heftig! :)

Anonymous said...

ser fantastisk ut! får jeg spørre hvordan du får bra kvalitet på festbilder? det pleier alltid være så mørkt, men disse er jo forholdsvis lyse uten at det ser ut som du har superduperhøy iso.

Kval&Actionfilm said...

kameraet eg har brukt her, canon 5d, tar ganske bra bilder, sjølv om eg er oppi 1600 iso. og så var det egentlig greit med lys i rommet om eg ikkje hugsar feil.

oluffen said...

Bildene snakker utrolig bra for seg, så det går fint! :D

Tina said...

Her var det mange fine mennesker på en fest!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?