Friday, November 19, 2010

Ikke den fineste jenta i skuffen

Jeg står på badet, pusser tenner. Heidi kommer inn, ser litt på meg også sier hun "Vi er ikke sånne jenter som har lyst å møtes for å bare drikke litt vin og kose oss vi". Jeg sier at jo, vi er jo sånne jenter, vi liker jo å drikke vin vi, også liker vi jo å være sammen bare vi jentene. Vi er sånne jenter vi? Nei, sier Heidi, når vi drikker vin så er det masse og det er aldri pent, en annen sjargong rett og slett. Jeg sier bare ja, men tenker at "jo,vi er jo sånne jenter med vin vi." Senere samme kveld søker jeg svar på verdensveven. Resultatet er fatalt, Heidi har rett, vi er ikke sånne fine jenter med vin:



5 comments:

Moa said...

Visst fan är ni de finaste flickorna, kanske bara inte så fina i kanten. Men vad fan skulle det vara bra för.

Joachim said...

AMEN, Moa!
A-to-the-MEN!


La oss aldri bli sånne jenter

oluffen said...

Disse jentene som er fine når de drikker vin, drikker ikke nok! :P

Anonymous said...

Vin gjer ein fin uansett. Og dykkar blogg er den finaste eg nokon gong har kome over :)

Moa said...

ALDRIG Joachim!Jamais!
Det heter att fina flickor inte fiser. Men vad fan, jag gör vad fan jag vill!

Ps. Je suis bourrée. Och jag vill vara full med er. Bajs

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?