Tuesday, November 30, 2010

Hyttorama

I helga var eg på hyttetur med dei ekte vennene til Caroline, altså mine svigervenner. Me spelte spel, drakk vin og gjekk i ullsokkar.
IMG_4863
Buggle.
IMG_4840
Kryssordspelet.
IMG_4879
Ine.
IMG_4905
Alle måtte ha ein morsom ting. Min ting var rosa bartar. Andre hadde med seg parykk, piggtråd-tatoveringar og ti boksar hockeypulver.
IMG_4936
Andreas, som lagde all maten, foreksempel heimelaga Oreokake (skal skaffe oppskrifta på den og låse meg inne og lage Oreokake resten av livet.)
IMG_4927
Litt langt uti rødvinsflaska forvandla eg meg til Halvard Flatland og lagde ein leik der alle vart delt inn i lag, og så gav eg dei oppgåver. Her måtte alle setje opp "Reveenka" fritt etter hukommelsen. Det var gøy det.
IMG_4976
Mats sin morsomme ting var laser. Det var det beste av alt.
IMG_4989
Eg var redd for at laseren skulle lasere gjennom augelokka mine og gjere meg blind og uføretrygda, så eg holdt foran augene.
IMG_5028
Ingen andre var redde for det.
IMG_4986
IMG_4993
IMG_4982
Laser. Må ha laser.

8 comments:

Maria said...

hihi, svigerevener! og veldig fin laser!

eirinsurr said...

guriland, disse bildene var fantastiske. ja, skaff deg laser!

Anonymous said...

Jeg trenger grønn laser, hvor fikk du tak i grønn laser? Gi meg grønn laser.

Jeg har bare rød. Bu.

iseliniselin said...

Hallo, hvor får man tak i laser? :D Det så gøy ut!! Ellers var det masse fine bilder :)

Karen said...

laser:D fine bilder<3

Marie H. said...

sykt fint med laser! og reveenka!!

mari said...

ååh fra nå av skal alle som gjør noe til meg måtte ha med en morsom ting.

Kamilla said...

Oj. Kule laser bilder. Den finaste laseren eg har sett.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?