Sunday, November 21, 2010

Hjartemagasinet

Untitled-35
IMG_3831-2
Untitled-33
Untitled-48
Vår venn Mariell er ein sånn type som våknar opp ein morgon og får lyst til å lage eit eige magasin og så berre gjer ho det. Kval&Actionfilm er med i andre utgåve av Hjartemagasinet, der me skriv pinlige tekstar om partydopet gutt og om å være så forelska at ein legg seg rett ned på bakken. Du kan kjøpe det her eller foreksempel på Tronsmo i Oslo, og lese det i senga med Dolly Parton i bakgrunnen og ein drink på nattbordet (sånn som eg gjorde).

9 comments:

Nøve said...

jeg elsket det!

Lisa said...

vackert!

michelle said...

åh, dere er så fiiine!

maja said...

å så fine jenter og så utrolig nydelige bilder!

idamarie said...

så herlig! nydlige bilder. vurderer å kjøpe mariell sitt magasin. hun er så flink.

Anonymous said...

Hei! Jeg lurte bare på hvor man kjøper hvite strømpebukser? Jeg finner bare leggings :(

Anonymous said...

Jeg lur er på noe: Caroline,kan jeg få se det uten pannelugg? Altså at du holder håret bakover? Lurer veldig på hvordan du ser ut uten pannelugg nemlig :)

Kval&Actionfilm said...

trur eg kjøpte mine kvite strømpebukser på lindex eller cubus eller ein av dei der kjerringbutikkane.

Anna said...

Jeg skal, jeg skal! Jeg tenkte å kjøpe det på Kostym på vei hjem fra skolen i morgen, jeg må bare huske det, haha. Jeg er helt i min egen verden når jeg er på vei hjem fra skolen.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?