Tuesday, November 30, 2010

Hittegods

Okei, følg med her no, for dette er viktig.

På Roskilde i sommar fant eg og Caroline eit brukt eingongskamera godt trøkka ned i jorda. Me var ganske påseila, og eg kan såvidt huske at det skjedde, men eg putta det iallefall i veska mi og framkalte det ilag med dei andre filmane mine då eg kom heim. Bildene eg fekk tilbake er så fine og varme, ein gjeng som drikk øl og søv på det som kan ligne litt på Huk. Har lenge lurt på kva eg skal gjere med bildene, og korleis eg skal få tak i eigaren, for eg syns dei er så fine. Derfor legg eg dei ut her no, og håpar at eg ikkje utleverar ukjente offer altfor mykje.
Så dersom du kjenner nokon på bildene, eller om det er deg, eller om du har noko som helst peiling på kven det er, ta kontakt med meg slik at dei havnar i riktige hender!
imm004_N4
imm016_N16
imm018_N18
imm015_N15
imm009_N9
imm017_N17
imm003_N3
imm006_N6

???

17 comments:

iseliniselin said...

Å herlighet så fiiine, hvilken stemning! Jeg var på Roskilde også, det var herlig! Håper du finner dem, dette var gøy :)

Anonymous said...

Daffe internasjonalere på tur etter jobb! Har du mail?

Nøve said...

Så..Sommer! Åh, fint.

Kval&Actionfilm said...

mailen min er heidifurrefoto(krøllalfa)gmail.com !!!

Lisa said...

supergosiga bilder!

MB said...

Ja, hun på 5. bilde kjenner jeg igjen fra internasjonlen.

:) said...

oi jeg vet hvem det er. skal videresende e-postadressen din! (er rimelig sikker!)

Anja said...

ååh, så fint. og så fint gjort av dere. håper filmrullen gjenforenes med sin eier!

maja said...

ååh, så morsomt å finne slike ting! og koselige bilder, da.

Helene said...

åååhh, så nydelige bilder <3

Inger said...

så fint :)

Anonymous said...

han på siste bilde heter thomas og jeg tror han jobber på internasjonalen. henger også mye på løkka. eksen til ei venninne av meg :)

Anonymous said...

nå virker det som du har fått oppklaring i mysteriet, men i tilfelle andre funn av andres kameraer: http://www.ifoundyourcamera.net/

Anonymous said...

Det er i hvert fall Silje Baardstu som jobber på Intern, ja! Haha. Morsomt.

Fine bilder, og.

Marit said...

Internett, altså.

:-)

konsum said...

åh.. dette er så gøy. Kan vi ikke få en update på hvordan bildene ble mottatt?

Bry deg! said...

Jeg tenkte også på den nettsiden med kamera som blir funnet, men det ser ut til at dere har funnet ut av det. :) Verden er liten, og mennesker er snille som hjelper til. Morsomt at dere fant det og at dere nå har funnet eieren! Elsker internett.

Bra at de fikk de igjen, for det var virkelig fine bilder.

Vil også gjerne høre hvordan det ble mottatt, som vedkommende over meg. :)

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?