Sunday, October 03, 2010

Verdens finaste gut

mrnice
Dette er Joachim. Han er fantastisk. Han har det største smilet eg veit om, han er den kulaste på dansegolvet, han får meg til å le som ingen andre gjer. Han er den typen som vil rømme til Paris med deg, han er typen man kan ta ein spontan tatovering med. Han fotograferar, lagar mat, går på loppemarked og dansar til flau popmusikk når han trur ingen ser på. Han syng så høgt til Glee-soundtracket at eg kan høyre det ute på gata når eg kjem på besøk til han. Han er kjekk, han er smart og kan navnet på alle kroppsdelar på latin. Han er drømmemannen på jakt etter drømmemannen, og eg vil ikkje leve i ein verden der ein så fin gut må sove åleine om natta. Eg tippar det fins mange der ute som også har kompisar som er altfor fantastiske til å sove åleine om natta, så om du har det, kan ikkje berre du eller han sende ein mail til meg med litt om personen så vidaresender eg det til Joachim? Ikkje vær sjenerte, selvfølgelig er det flaut, men kjærlighet skal være litt flaut. Berre sjå så fin han er:
IMG_1553
IMG_2251
jman
IMG_1949
fri2
captainmorning
mai08
hei2
01feb02

Mailen min er heidifurrefoto(@)gmail.com

Bill.mrk "Ein enkel gut frå Hedmarken"

12 comments:

Anonymous said...

er dette spørring på nett? slik man gjorde for vennene sine i skolegården da vi var små? jeg stiller meg i så fall skeptisk, men for en så god sak, skyver jeg skepsisen tilside og roper hurra for Oslos fineste homo.
kirsebæra på toppen av iskremen.

<3

Anonymous said...

Åh, jeg skulle ønske jeg kjente en som kunne være Joachims drømmemann, men nei. Skal imidlertid rope ut dersom jeg kommer over noen!

Maria said...

Hvordan sier man det til kompisen sin som man synes er for fin til å sove alene om natta da? "to jenter som jeg leser mye om og synes er fantastiske har en venn som de synes er fantastisk og som jeg også leser en del om og synes ser ganske flott ut, og vi lurte på du ville kontakte han?" :P

anna said...

joachim, du er så bra.

Kval&Actionfilm said...

maria- ja! det er det du må sei. det er jo ein ærlig sak at det er litt kleint, men veldig søtt og. kom igjen, send ein mail eller ein link eller røyksignal!

Kine said...

herlig herlig.

Marie said...

Hadde jeg vært gutt (mann) og på jakt etter drømmemannen, så hadde jeg definitivt sendt mail.
Men akk. Joachim, fine deg.

oluffen said...

Utrolig søtt og kult! Blir nyforelska igjen <3

Anonymous said...

jeg har kanskje en, men jeg vet ikke om jeg tør, for vet ikke om han er helt på jakt. men han er veldig, veldig fin altså. jeg må tenke litt på om jeg skal utlevere han. hihi

Heidi og Caroline said...

Anonymous- kva med å berre sende han linken til dette innlegget, så får han vurdere saken sjølv? kom igjen!

Anonymous said...

joachim en dag <3

Anonymous said...

åååh! <3

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?