Sunday, October 17, 2010

Spørsmål & Svar

Her kjem svara våre. Likar godt spørsmål om kjærleik og gutar, det er fint:
IMG_1227

Heidi: Korleis kom du på å berre plutseleg reise til Paris, og kva måtte du ordne for å kunne gjere det? Korleis fekk du pengar? Kor lang tid tok det før du hadde lært fransk, og kunne du noko frå før av? 

Ellers, kva gjer de på no, og kva drøymer de om å gjere?


Eg var ferdigutdanna og hadde lyst. Var berre å kjøre på. Det einaste eg måtte ordne var einveisbillett. Eg studerte fransk først, så då fekk eg støtte frå Lånekassa, men etter eit halvt år slutta eg og begynte å jobbe i ein vintagebutikk. Eg kunne ingenting fransk frå før, og det tok lang tid før eg i det heile tatt skjønte kva som var smør i matbutikken. Ivertfall et år, og eg lærer fortsatt fransk. Desto meir du lærer desto meir ser du kva du gjer feil og det er berre heilt jævlig slitsomt å lære seg eit språk, eg blir svimmel av å berre tenke på bøying av verb og alt det faenskapet der.

No drømmer me om å komme oss vekk herifra, det er oktober, eg er allerede rastlaus og eg kjem ikkje til å holde ut lenger enn eit år i denne byen her. Eg vil ut og tenker å ta Caroline med meg.

Bob: Can you keep a secret? I'm trying to organize a prison break. I'm looking for, like, an accomplice. We have to first get out of this bar, then the hotel, then the city, and then the country. Are you in or you out?
Charlotte: I'm in. I'll go pack my stuff.
Bob: I hope that you've had enough to drink. It's going to take courage.
Bilde 1




Korleis vert bileta så rosa? gje gjerne tips:)

Du kan foreksempel legge på eit rosa Gradient Map i Photoshop. Så drar du berre litt ned på opacityen.
romantisk06


Til heidi og caroline!
kan dere beskrive drømmegutten?
jeg lurer på om dere også har en favorittplass i oslo?

Drømmegutten. Okei, la oss prøve:
Caroline: Morsom. Dette er det viktigaste. Han må ha ein flamme i magen og være interessert i ting. Han må ha masse kunnskap om eit eller anna, samma faen kva. Han må være positiv og sjå snill ut og ha litt for korte bukser. Og selvfølgelig skal han være sexy, sånn at man får lyst til å ta han med heim og rive av han alle kleda.
Heidi: Morsom. Dette er det viktigaste. Han må få meg til å le høgt, sånn; "HAHA!". Og så må han brenne for noko, eller drive med noko, og vite kvifor han gjer det. Samma faen kva. Han kan godt sjå rar ut, foreksempel ha Flode-fortenner eller Dumbo-øyre. Det syns eg er fint. Og så må han være snill og sjå heit ut mens han les bøker.

Vår favorittplass i Oslo er Oslo Mekaniske Verksted (Mekken), som ligg i Tøyenbekken på Grønland. Ingen over, ingen ved sida. Begynner nesten å grine kvar gong eg er der for det er så fint. Og så går det greit om man sovnar der. Oss på mekken:
IMG_2274

Hvordan går det med jakten på kjærligheten på internett, med Heidi og Joachim? Får dere napp?

Nei, det går til helvete. Men det positive er at me kan få bu i sokkelleiligheten til kvarandre når me blir gamle og ensomme begge to. 




Har dere noe lebestift-favoritter å anbefale? dere er ofte så fine på lebestiften :)

Lebestiften Caroline brukar no har ho stjelt på ein fest, den heiter L'Oreal 249. Eg brukar ein som eg har kjøpt sjølv frå Mac. Det viktigaste når ein skal ta på lebestift er å spørre "Er den rød?" Hvis svaret er ja, då er det bra.

Kan dere anbefale noen oslofavoritter, altså butikker, kaféer, fine plasser generelt.

Som tidlegare nevnt; Mekken er best. Me dansar i kjellaren på Revolver, drikk øl i bakgården på Mono, handlar kjolar på Uff og Fretex, handlar mat på Nordbygata Dagligvare i Tøyengata, og så er me ofte på Litteraturhuset for der er det masse bra gratisarrangement. 



Kva er meininga med livet?

Meininga med Caroline sitt liv er å ha det bra med fine folk og kanskje finne den store kjærleiken, Heidi har ikkje peiling.


Kanskje det vanskeligste spørsmålet dere kommer til å få,noen gang; Hvis dere måtte drepe en,ligge med en og gifte seg med en i RR. Hvilke hadde dere valgt hvor?

Caroline: Gifte seg med Steinis, ligge med Toris og drepe Bjartis. Unnskyld Bjartis, men du er eldst og sikkert litt lettare å drepe.
Heidi: Uff, dette gjer vondt, men okei. Gifte meg med Toris, ligge med Steinis og drepe Bjartis. Drep berre Bjartis fordi han er eldst, sjølv om det kjem til å bli trist. Giftar meg med Toris fordi han er heit, Caroline blei litt misunnelig på min rekkefølge.


Hva er det fineste minnet deres? Og hvilken film bør alle se minst en gang mens de lever?

Caroline: Dei finaste minnene er kvardagsminnene. Som den gongen me såg Ghost World i senga ein sein kveld og hadde kjøpt seigemenn og kunne alle replikkane og lo dei samme plassane. Fint. Kvardag.
Alle må se "Schindlers Liste" minst en gang mens de lever. Eller "Requiem for a Dream" eller "Lilja 4-ever". Jævelskapsfilmer, viktige filmer.

Heidi: Mitt finaste minne er dagen etter eg var ferdig med eksamen på fotofagskulen. Eg hadde jobba så hardt så lenge, og i tillegg hadde eg ein heilt jævlig kjærlighetssorg. Men den dagen var det som om at berre slapp taket, eg var heilt fri igjen. Eg, Joachim, Karina og Mari reiste ut på Munkholmen og bada, leste aviser og høyrte på musikk, eg hugsar eg høyrte på "September" med Earth, Wind & Fire og var tvers igjennom lykkelig. På kvelden dansa me oss svette, før me sneik oss inn på Sjøbadet og bada, før me gjekk heim i soloppgangen med trusa i hånda.
Ein film alle må sjå er "En kärlekshistoria".


Et forlag gir dere en bok hver å gi ut, hva hadde dere laget?

Me hadde laga ei bok ilag, og me veit kva den skal handle om. Den skal handle om ting som gjer vondt. Foreksempel når du har pynta deg og spør pappaen din om du ser fin ut og han svarar "Heilt gjennomsnittleg." Om Caroline skulle laga ei bok åleine skal det være ei bok i bra format med utfalne bilder, mykje tegning, men den skal gjere godt. Hvis eg, Heidi, skulle laga ei bok åleine skulle det vore ein roman og eg veit kva den skulle ha handla om men det vil eg ikkje sei på internett.

Kan ein bli gravid av å sitte på dosetet om ein gutt har tissa der først?

Nei.

Kva for type popkorn liker de best?

Caroline: Maaruds micropop.
Heidi: Berre heilt vanlig popcorn, naturell med litt salt.



Hei! 
Jeg liker de fine bildene og de fine tekstene denne bloggen består av.

Heidi:
Jeg lurer på om du vil dele noen Paris tips? Vintage butikker som er verdt å besøke, kafeer og hvor det er fint å danse.. Jeg lurer også på hvordan Heidi fikk jobb der? Var det mye styr med skatt og papirer?

Her er mange Paris-tips. Det gjekk heilt greit å få jobb der. Dei er overraskande åpne for utlendingar, og det gjekk bra sjølv om eg høyrtes ut som eg var hjerneskada på fransk. Har ikkje inntrykket av at me er like flinke til å være så åpne for utlendingar i arbeidslivet i Norge. Sånn sett er eg positivt overraska over alle som var villige til å gi meg ein sjangs. Det verste var egentlig å ordne bankkonto og sånne ting. Frankrike er eit u-land på dei greiene der.




Caroline:
Hvilken skole går du på? Hvor henter du inspirasjon til tegningene dine? Har du flere skatter på lur som du kanskje vil legge ut? Synes du har en veldig fin strek.

Grafisk Design på NKF. Hentar inspirasjon på facebook, likar å stjele profilbildene til gutar ho er forelska i og tegne dei i skjul. Har mange skattar på lur. Foreksempel skal Caroline tegne mange tegningar til magasinet til Mariell, kjøp det og sjå på fine tegningar og les fine ord.



Og tilslutt til begge to;
Hva vil dere bli når dere blir store?

Caroline: Helst ikkje ensom. Skal trivast på jobben og skape noko. Har lyst til å bli den typen som har eit årlig sildelag.
Heidi: Eg vil bu i sokkelleiligheten til Joachim, åleine, forhåpentligvis er eg trygda sånn at eg kan drive med kunst på fulltid. Eg skal drikke Tab X-tra og røyke rullings og lese Se&Hør. 



Paris! Eller i det hele tatt det å flytte hjemmefra, til langt bort. Jeg vurderer å flytte til langt bort selv, nærmere bestemt England, og derfor lurer jeg på: 

Har du angret i ettertid?
Er det noe du skulle ønske at du gjorde anderledes?
Var det lett å finne bolig?
Jobbet du?

Eg trur at om man flyttar til utlandet kjem ein aldri til å angre på det, uansett om det blir bra eller dårlig. Det betyr at du turte å gjere det uansett. Så det har eg aldri angra på. Men eg fekk litt sjokk i begynnelsen, for eg var ikkje forberedt på korleis det skulle bli å flytte til ein by der eg ikkje kjente nokon, og ikkje hadde noko nettverk. Har vore veldig mykje ensom i Paris, og følt meg isolert. Det er ikkje noko hav der, og parisarane er kalde. Det er heilt sjukt å tenke på at etter to år i Paris er ingen av mine nærmaste venner frå Paris franskmenn. Ikkje ein einaste ein.

Å finne bustad er litt vanskeligare enn i Oslo kanskje, men det går som regel greit. Det tok to veker frå eg landa på flyplassen til eg flytta inn i min første leilighet der, og det syns eg er ganske bra. Eg jobba, for både norske og franske arbeidsgivarar.
IMG_4256




yndlingsbok,
yndlingsfilm,
yndlingssang
??

Caroline:
Yndligsbok: Varmelager Fem av Tore Renberg
Yndlingsfilm: Lost in Translation
Yndlingssang: "Good friday" med CocoRosie. "There is a light that never goes out" med The Smiths.

Heidi:
Yndlingsbok: Beatles av Saabye Christensen. Er så forelska i Kim Karlsen at eg held på å daue.
Yndlingsfilm: Lost in Translation og En Kärlekshistoria.
Yndlingssong: "Lady" med Modjo og "God has a voice she speaks trough me" med CocoRosie.


Kan du legge ut tips om blogg design? Sliter fryktelig med blogspot design jeg :(

Nei dette har ikkje me peiling på, me berre valgte den som var heilt kvit og lasta opp vårt eget bilde som header.


Hva gjør man når livet blir for mye å takle (For eksempel når man har så mye å gjøre at man ikke får gjort noe og heller legger seg ned og griner)?

Og nå kan jeg spørre en gang til, for nå må dere svare: Hvorfor kval og actionfilm? :)

Om man legg seg ned og grin så er det greit. Men etterpå må du stå opp, komme deg ut, ingenting å grine for, ring ein venn.
Me heiter Kval&Actionfilm fordi me pleide å leke at me var kvalar. Me syns det virka så fint å svømme rundt i havet og berre pusta og eta. Og så pleide me å leka actionfilm, berre fordi det er gøy. Ein dag såg me nokre skikkelig søte gutar på gata som åt is, og me hadde lyst til å spørre om dei ville bli med heim og leke kval og actionfilm. Me turte ikkje spørre, men det var sånn det blei Kval&Actionfilm. Det betyr det me likar å gjere, den perfekte balansen mellom fart, spenning og kos.


Til Heidi: Hvor lenge bodde du i Paris?

To år. To fine år.
IMG_6746


Ok. Nå skal jeg spørre om et råd om noe så vanskelig som kjærlighet. I fjor sommer møtte jeg drømmekaren. Og i november fant vi ut at "hey, vi liker faktisk hverandre. La oss se hva som skjer." Problemet var at i august skulle jeg flytte, og han ventet egentlig sånn halveis på ei jente som skulle komme hjem fra Australia. Så vi fant ut at vi kunne ha det fint sammen til august, for da dro jo jeg, og hun kom hjem. Så kom august, etter mange lange fine stunder sammen. Jeg var dødsens forelsket i han og han sa han visst var det i meg også, men siden jeg dro kunne det ikke bli noe mer. Så jeg dro og ble borte i to måneder. Så kom jeg hjem på høstferie, som forøvrig er nå, etter å ha gått vidre fra denne kjekke karen. Det kan nevnes at jeg plutselig på disse to månedene har truffet en annen som også er helt fantastisk. Jeg regnet jo ikke med at jeg kom til å møte han jeg dro fra, men første som møter meg på døren når jeg kommer hjem er han. Han savner meg. Han vil ha meg. Han klarer ikke å slutte å tenke på meg. Hva gjør jeg nå? Jeg skjønner ingenting. Han er jo forsatt sammen med sin kjære Australia, og jeg har min kjære på vestlandet. Så vi har på en måte blitt enige om at det er sånn det blir, men likevell er det en rosa elefant i rommet når vi er sammen. For tenkt om han egentlig er HAN, hvis dere skjønner hva jeg mener. Tror dere det er bare en som er ment for en, eller kan man finne fler? Hva ville dere gjort?

Me trur det er mange som ein meint for mange. Gutar er som bussen, dei kjem, dei går, avogtil kjem ein forseint, avogtil må ein springe etter, avogtil rekk du den. Avogtil blir ein tatt i billettkontroll. Du har iallefall eit luksusproblem, du har TO gutar som du likar som er fine og som likar deg og. Men om du må velge mellom dei, så må du velge han som kjennes som heime.



hvordan redigerer dere bildene deres sånn at de blir så lyse og fine?

hva er deres beste triks for å få den du vil ha på kroken?

Me har ingen på kroken, så me veit ikkje heilt. Me har høyrt at man berre skal være morsom og ta gutane på tissen, men me trur ikkje det funkar så bra i praksis. Caroline prøvde nemlig å være morsom og ta ein gut på låret (turte ikkje gå rett på tissen), og det fungerte ikkje. Han gjekk heim med nokon andre. Men det som faktisk funkar er å sei at du er flyvertinne. Då blir alle gutane heilt galne, men då må du tåle å leve på ein løgn. Og så har me lært på Sigrid søker kjæraste på NRK at man ikkje skal spørre "Hva gjør du?" men "Hvem er du?". Dette trur me på, for me heldt på å dø av kjedsomhet kvar gong ein gut spør "Hva driver du med egentlig?". Så ikkje spør om det, det er dritkjedelig.

Bildene redigerar me i Photoshop.


Heidi: Har du studert fotografi?

Ja, på Norsk Fotofagskole i Trondheim. Det er ein bra skule med bra folk.




Caroline: Hvor har du lært å danse? Jeg suger til å danse, og jeg vil lære fra den beste. Gi meg gjerne nr ditt så jeg kan få private dansetimer!

Det heile starta med ein Jabba Dabba Dance cd på pikerommet. Berre gjer det du føler for, ikkje vær flau. Det som er med dansing er at hvis du blir flau er det dårlig, men om du berre gir faen og kjører på blir det dritbra. Folk treng å sjå utagerande ting.


Hvorfor flytter dere ikke bare til Bergen?


Me har budd der og har slutta med det. Kanskje me kjem tilbake i 2012. Eg, Heidi, kunne godt tenke meg å dø i Bergen, så det blir nok etterkvart.


Hva er det fineste noen har sagt til dere?
Caroline: Når mora til ein kompis sa "Du er et veldig behagelig menneske. Det er sånne komplimenter som er bra, heilt umotiverte og ekte.

Heidi: Ein gong då eg og Moa dansa som faen på ein fest i Paris kom ei venninne av oss bort til oss og sa heilt alvorlig"You are the happiest people i know." Det syns eg var veldig fint sagt og eg tok det skikkelig til meg. Tenker ofte at eg skal bli flinkare til å gi komplimenter i kvardagen, fordi det gjer jo dagen til eit anna menneske titusen gongar lysare. Det er jo fantastisk. Det er jo dagane som utgjer livet, ikkje helgene og nyttårsafta og 17. mai. Ja til meir komplimenter i kvardagen!




Hvor lenge kan man gråte før det er tomt for tårer?

Frå Oslo til Sogn og Fjordane i bil. Etter det er det tomt.




Er det noe som er for privat for å skrive om i en blogg?

Ja. Me syns man skal være veldig forsiktig med kva ein legg ut på internett. Foreksempel fullt navn, adresse, telefonnummer og sånne ting. Me likar å ha kontroll og kan godt legge ut bilder av oss sjølv og skrive om vårt eige kjensleliv, men me syns man skal være forsiktig med å legge ut informasjon om andre rundt seg. For DET er privat.



Hvilken konsert er den beste dere har vært på og hvorfor?

The XX på Øya i sommar. Det var vakkert, me var ilag og det kom fyrverkeri. Herregud, me har vore på Roskilde tre gongar og sett det beste av det beste men The XX var søren meg bedre enn alt.


Nevn 3 ting dere skal gjøre før dere dør?

Begge: New York, Berlin og Tokyo.


Kvar kan eg sjå alle dei stuttstuttstuttfilmane av dykk på venstresida på ein og same plass?

Om du dobbeltklikkar på sjølve filmen kjem du inn på den sida dei kjem frå. Knock yourself out.


Hvor lenge har dere vært bestevenninner? :)
Me blei kjent høsten 2005. Vennskapet starta litt sakte, og så blei det meir fart etterkvart. Caroline var litt redd for meg i begynnelsen, og eg syntes Caroline spurte litt mange spørsmål.
imm009_7A




Hvilke sanger hører dere på på regnværsdager hvor alt er litt sånn grått?

Me likar å ha det litt ekstra vondt på sånne dagar, og syns synd på oss sjølv, kanskje grinrunke litt og då er denne lista her bra å ha: Triste Greier


Har dere noen tatoveringer?



Ja, Heidi har tatovering, den blei tatt heilt spontant i Paris. Det var ei vennskapstatovering med Joachim. Den ser sånn ut:
Bow

Hvordan skal dere klare å svare på alt dette?

Begynnar å nærme oss slutten. I skrivande stund er me fyllesjuke og har egentlig masse å gjere. Veit ikkje.


Kan dokker lag en tidsmaskin? Kanskje en sånn som i Det levende slottet, der kjøkkenet e fellesrommet også e det ei dør inn tel kver av oss? 

Eine døra inn tel Trondheim, ei tel Oslo, ei tel London, ei te Portugal, Bergen, Berlin.... Og ei heim te ho mamma.

Kan dokker?

Nei, Marte. Men me kan komme til Trondheim snart.



Hvordan lege et knust hjerte?

Det er lett. Du treng ein hestekur. Oppskrifta er enkel. Drikk veldig masse øl, og ha gode venner rundt deg. Slutt og grin, kjøp deg nytt undertøy og gå på fylla. Her og her og her kan du lese litt meir om hestekur, men resultatet du vil oppnå er ca. sånn:
4499_206485880267_722900267_6988545_967999_n


Hvem vant håndbak-kampen?

Caroline er sterkast for ho spelar håndball. Vant og kjem alltid til å vinne.

Er dere i familie med de på bildet? knis

Ja, det er mødrene våre. Knis.

Hvordan møttes dere? Og hvordan får jeg til å se like stilig ut som dere? Dere har begge mange fine kjoler, jeg liker stilen!

Me møttes på Fana Folkehøgskule i 2005/2006. Året etterpå flytta me ilag og då var det liksom gjort. Best friends 4-life.

Det som er viktig når man skal sjå stilig ut er å ha ein som like like teit ut som ein sjølv. Me brukar sjelden meir enn 100-lappen på klede, så det er vel det einaste tipset me har. Her er dagens look; drikk ti øl, ta ein paracet og smil:
Bilde 448

Leste på Mariell sin blogg (hjartesmil) at du, Heidi, er singel og på jakt etter en kjæreste. Det har seg nemlig sånn at det er jeg også, og jeg synes du virker kul og egentlig ganske artig. Jeg er en jente. For meg er ikke dette et veldig stort problem, men jeg lurer litt på om det er det for deg? 

Hvis ikke; vil du værra med på deit?

Ja, problemet er berre at eg likar gutar. Då blir det kanskje litt rart å gå på date.

Hej fine!

Første kysset? 
Fineste kyss?
Første tungekyss?

Caroline: Privrart. Men den første var Patrick i barnehagen, men han var meir opptatt av å leke Tarzan. Einaste felles interessa var å knuse flasker, så det var ivertfall noko. Finaste kysset var på ei hytte i ein skog, men det er hemmelig. Akkurat no driv Caroline og kyssar på ein gut som kyssar mjukt.

Heidi: Sussa ein i klassen bak ein garasje i første klasse, det var berre tørt og stusselig. Første ordentlige kysset mitt var med ein eg var så forelska i at eg ikkje kunne ete eller sove. Ein kveld kyssa han meg utenfor kiosken.
Det finaste kysset er hemmelig. Kyssing er på ein måte som språk, avogtil møter man nokon som snakkar eit heilt anna kyssespråk, og man forstår ingenting, men om man er heldig møter man dei som kysser ein først litt forsiktig, så meir, så masse. For å sitere ei venninne: "Innfomasjonn' ligger i spøtte!"

Kan dokker lag ei spelleliste som heite fittegutta? Og som gjør alt bedre?

Fittegutar ja. Kan prøve å få til ei sånn liste. Imens kan du høyre på denne lista.

Hvis jeg flytter til Oslo neste høst, vil der henge med meg da? Selv om jeg er nordlending og ikke på langt nær så kul som dere?

Me elskar nordlendingar!!! Men me håpar at me har flytta til ein annan by innen den tid, så me kan ikkje love noko.

Hvilket kamera bruker dere?

For det meste Canon 5d eller Nikon FM2.

Så dere på Lindex på fredag og skvatt litt. Selv kjøpte jeg strømpebukser, men hva kjøpte dere?

Caroline kjøpte ei truse som var skikkelig sexy. Heidi såg på og var litt sur og stressa.


Hva ville dere gjort dersom dere var 17 år igjen? (Dere er så fine! ♥)

Caroline: Reist på språkreise til Malta, drukket meg full på likør og pult. Ikke slutta på gitarkurset etter en gang, og begynt på tegning/form/farge istedet for allmenn.

Heidi: Dumpa han fyren før han dumpa meg.

10 comments:

Alvilde said...

Jeg vet ikke om jeg egentlig kan spørre dere om spørsmål når dere faktisk er ferdige med spørsmålsrunden, men jeg har et spørsmål som jeg ser for meg at dere kan gi meg et fint svar på. Hva gjør man når man nesten aldri blir forelsket?

mijaow said...

Haha, åh, dere er så fine og herlige! <3

Anonymous said...

Hei Caroline. Jeg lurer på, etter å ha lest om hestekuren din, om jeg kanskje var med på å hjelpe deg etter ditt møte med bakklandets brostein etter Joze Gonzales konserten. Prøvde du å sykle på en sykkel?

Jeg og min kjære kom løpende til da venninnen din ropte på hjelp og jeg ringte ambulansen (men den var til slutt ikke nødvendig).

Godt å se at du kom hel fra fallet. Jeg håper du har det fint. :)
Hilsen M.

(om det ikke var deg så beklager jeg..)

Heidi og Caroline said...

Hei M.

Siden du kan gjengi historien på den måten, så var det nok meg du hjalp (jeg er ute av stand til å huske noe som helst) Men det jeg vet er at det gikk veldig fint, takk for hjelpen. Det er godt å vite at det er folk der ute som hjelper til når det kniper.

caroline

Joachim said...

Se, jeg leste alt. Heidi, send over nytt profilbilde til meg. Her skal det høstes!

Anonymous said...

Jeg har alltid lurt på hvordan det gikk med jenta vi hjalp den kvelden, så det er litt artig at jeg har snublet over bloggen deres og dermed fått et lite innblikk i hvordan det har gått. Selv om jeg har lest bloggen en stund nå var det først i kveld jeg oppdaget at det faktisk kunne være deg som var den jenta.

Morsomt med tilfeldigheter. Og det var forøvrig bare hyggelig å kunne hjelpe deg. Jeg sykler ofte på brosteinen på bakklandet og vet hvor ujevn den kan være.

Håper dere begge har en fin søndag, og takk for en trivelig blogg :)
-M

karoline said...

Tusen takk for fine svar på spørsmålsrunden! Liker dere mer og mer.

johanne said...

elsker bloggen deres!! :) alt dere skriver er bare så fint!

Maja said...

Ikke no deit, nei. Var verdt et forsøk! bra blogg. en av de fineste.

A said...

Dere blir sikkert snart spurt om å skrive bøker for Flamme forlag, haha. Fin blogg!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?