Wednesday, October 06, 2010

Sitter i parken alldeles själv, dricker alla öl alldeles själv. Bussen rullar hem, hem igen.

På Øyafestivalen hadde eg berre eit eingongskamera med meg, tenkte det var tryggast siden me pleier å kjøre litt hardt på festival. Sånn var Øya tjueti:
imm026_24A
Første dagen.
imm023_21A
"Er det to bananer du har i hånda eller er det berre glad for å sjå meg?"
imm025_23A
Me fant ein bakgård på Tøyen der me kunne drikke øl og klappe ein katt. Ragni, du er digg her.
imm020_18A
Ida.
imm001_00A
Gjett kva konsert dette er på, den som gjettar riktig får premie.
imm000_XA
Alle var enige om at dette var den beste festen me nokonsinne hadde vore på.
imm007_5A
Lommelerkegjengen.
imm006_4A
Sveiseblind.
imm008_6A
Røyke-ugla.
imm013_11A
Ragni var frivillig i år. Måtte ete frukost når eg åt nattmat.
imm002_0A
Fine gutar.
imm021_19A
Harry.
imm015_13A
Forlovelsen.
imm017_15A
Drittjenter.
imm004_2A
Tenk så mange bra folk på ein filmrull.

12 comments:

Kine said...

jeg tipper Robyn!

Veronica said...

ja, Robyn!

Joachim said...

Correctemondo!

hanne said...

Drittjenter!! Dere er kule!

hanne said...

ser i hvertfall ut som om dere har det veldig gøy, spesielt Tina!

Ragni said...

Elsker nest siste bildet!! Lols

sigrid agnethe said...

fin og subtil røyk-reklame på siste bilde. (og ja, eg er berre glad for å sjå deg)

anna said...

eg tippar, så absolutt, robyn.

Heidi og Caroline said...

klart det var robyn.

Lisa said...

ser härligt ut!

Kine said...

Hva er premien? :-)

Heidi og Caroline said...

dette er premien:

http://www.youtube.com/watch?v=gyZD3kTQfMQ

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?