Monday, October 11, 2010

Hei mandag, fuck you!

IMG_3858

15 comments:

trønder i tromsø said...

ÅÅÅHH jeg sa også FUCK U til mandagen i morges, men faen, den ble instantly bra når jeg så dere.

Anonymous said...

HAHAHAHAHA dette trengte jeg så jævlig i dag. Tusen takk!

Anonymous said...

takk. holdt akkurat på å søle kaffe på tastaturet i ren begeistring.

Lisa said...

hihi så fin bild!

marianne said...

amen.

Anonymous said...

SANT. Kjenner meg igjen.

Karin Kraglund said...

SANT. Kjenner meg igjen.

Anonymous said...

fy faen, så fine dere er. Mandager kommer aldri til å bli så fin.

i

vilda thomas said...

hur redigerar du dina bilder för att få de så här härligt ljusa?

photshop?

KRAMAR

Veronika said...

Ja, haha, Fuck you mandag!

L said...

fy faen, jeg elsker dere, ass

Anja said...

you made my day!

Heidi og Caroline said...

sjæl ass L!

Anonymous said...

tror kanskje dere er heltene mine

Anonymous said...

spørsmålsrunde, værsåsnill?

Ha en fisefin uke!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?