Friday, October 01, 2010

Haien kommer

kvalogaction2
kvalogaction1
kvalogaction
Me har vore litt dårlige til å være på bloggen i det siste, kanskje fordi eg har verdens kjedligaste liv, men i kveld skal eg ut å skaffe meg eit. Caroline hoppar i senga ved sida av meg og seier "I kveld kan det bli farlig merker jeg." Og det blir det. Her er to spelelister fra oss til deg, den første er min og har gått på repeat sidan det blei kaldt i været:

Pick up your tears and run

Den andre er Caroline sin og den skal gå på repeat i helga:

Powerhøst

Ta vare på kvarandre, pass på sidemannen og drikk nok vatn!

6 comments:

Nøve said...

Takk for spillelister. God helg. <3

LISE said...

kjære fine bloggen! et spørsmål som sikkert blir stilt ofte, men: hvilket kamera blir brukt? love it

L said...

jeg ELSKER at rihanna får lov til å starte carolines powerhøst. jeg har sykla til den låta helt siden køben.

men nå har jeg mista jakka mi og headsettet til mobilen, for jeg var ute og fikk meg et liv, problemet er vel bare at jeg ikke husker det. jeg veit at jeg klina, for jeg har sett bilder, men jeg husker det fortsatt ikke.

skuffende.

denne helga skal jeg bake kanelboller og drikke te og få igjen stemmen.

dere er fine.
- L

Lady Netta said...

Tusen takk for det, jeg elsker spillelister :D

Synne said...

Spillelistene deres er de beste!

Heidi og Caroline said...

kameraet som blir brukt mest er canon 5d, men trur faktisk desse bildene er tatt med eit sugent canon 350 d. og så innimellom er det nikon fm2 eller eingongskamera.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?