Wednesday, October 13, 2010

Gamla grejer, fina tjejer

På lørdagskvelden fekk eg mail av Hannah, ho skreiv; "saknar Paris och såhär en lördagkväll att tokdansa med dig på Point Ephemere". Blei sittande apatisk ved kjøkkenbordet i ein time å savne dette:
IMG_1360cc
Henging i leiligheten på søndagar med middag og alltid eplepai til dessert.
IMG_4110
Når eg og Anna reiste til Rouen uten at nokon andre i verden visste om det, og me hoppa i senga på hotellrommet.
IMG_0766
Avslutningsmiddagen på resturanten som serverar vin i tåteflaske, og me grein og grein og ingen hugsar korleis dei kom seg heim igjen.
IMG_0679
Sofaen alle sovna på.
IMG_0413
Når me tok Fellesbildet.
IMG_6925
Søndagsmorgonar, når Hannah og Moa hadde overnatta hos oss.
IMG_8939
Alle timane på Café Cherie.
IMG_9688
Hannah langs Seinen.
fri4
Favorittskoa, dansa vekk for lengst.

4 comments:

Allis i Eventyrland said...

Herlige bilder, skjønner godt savnet :)

Ingrid said...

Heidi: Heia med å finne kjærest! Det kommer til å gå bra :)

A. said...

skoa.

ida said...

denne bloggen er så fin! eg veit ikkje om eg har sagt det før, og om eg har det, så seier eg det berre ei gong til, då. fint å vitja dykk, eg vert glad av innlegga dykkar :)

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?