Monday, September 06, 2010

We dance to the beat of bad kissers clicking teeth

IMG_0347
IMG_0355
IMG_0352
Eg skal kjøre toget over fjellet med Robyn- Body Talk Pt.2 i øyrene, og du skal møte meg på stasjonen i Bergen by etter skulen. Me skal begge være 173 cm høge, du har krøller og eg har ikkje. Sist gong me såg kvarandre var me ein heilt annan stad på europakartet, eg i ein taxi med gråten i halsen og du på fortauet med ein croissant i hånda. Du hadde ein kjærast, eg hadde lyst hår. No har me ikkje det. Om ikkje Rue St. Maur kjem til oss får me komme til Rue St. Maur.

Moi et toi, i morgon.

4 comments:

Nøve said...

åå, du skal til Bergen. <3 (Stalker, much?)

Anonymous said...

Nå må du stå opp, Heidi!

A.

sigrid agnethe said...

åh anna, det bildet av deg. fint fint fint. kom snart til oslo!

freddy said...

herregud som eg elksar nilde nr 2!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?