Sunday, September 19, 2010

Roskilde de la Ragni

Hei. No har eg stjelt alle bildene til Ragni frå Roskilde.
imm022_23A
Meg og Action.
imm004_3A
Dette var ganske morsomt. Me fann ein pokal og bestemte oss for å gi den til nokon me syns fortjente den. Tilslutt fann me ein veldig søt gut med Radioresepsjonen t-skjorte, me gratulerte han me seieren og han holdt takketale. Etterpå ville han gå.
imm013_14A
Her er eg veldig glad.
imm012_13A
Diskodans.
imm021_22A
Rare jenter, god is.
imm016_17A
Marte har latterkrampe på jordet.
imm011_12A
Me dansar åleine.
imm023_24A
Sjå meg!
imm015_16A
Sjå meg!
imm007_7A
Her er me i ferd med å daue på Robyn. Grein og klina.
imm014_15A
Når Caroline hadde pink-eye.

Eg har fortsatt ein uframkalt Roskilde-film, den er frå slutten av festivalen når ting begynnar å bli skikkelig crazy, så hald fram!

2 comments:

Smilje said...

Det der ser jaggu ut som en gjeng med grepa kvinnfolk! Over gjennomsnittet hyggelige å hilse på når byen snurrer og levra skrumper også.

God søndagskveld!

Heidi og Caroline said...

Hallo, det var kult å bli venn med deg og.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?