Thursday, September 02, 2010

Midsommar i Småland

Heilt på begynnelsen av sommareferien reiste eg til Moa på Stabbehyltan for å feire svensk midsommar. Eg fekk tilfeldigvis sitte på med ein kompis av broren til Moa frå Oslo. Fekk vite at det var ein svært bråkete bil, men vart litt sjokkert når det viste seg å være ein Ford Mustang kabriolet frå 1960-talet.
imm002_4
Me hadde ein sjukt fin tur langs svenskekysten med kaffi på termos og dilemmas.
imm000_2
imm003_5
Så kjørte me oss litt vill.
imm004_6
Endelig framme. Moa og bilen på tunet til gården Moa sine foreldre bur på.
imm005_7
Me sykla for å plukke blomar til midsommarstanga. Det var så fint å sjå Moa, Hannah og Arvid igjen.
imm007_9
Hannah.
imm006_8
Moa.
imm008_10
Og Hannah, Malin, Moa og Arvid. Eg savnar dykk sånn!
imm010_12
imm011_13
Så lagde me blomsterkransar.
imm012_14
Hannah, Therese, Malin, Moa, Arvid og Rasmus.
imm009_11
Arvid i fønstret.
imm013_15
Og Moas mamma som gav store klemmar.
imm014_16
Jordgubbsårta.
imm015_17
Moa lagde ringar på Midsommarstanga.
imm016_18
Så åt me sild og drakk snaps.
imm017_19
Nokon hadde med den søtaste hunden eg har sett.
imm020_22
Finaste jentene i verden.
imm019_21
Og så blei det mørkt og me dansa på låven til det blei lyst, og då sprang me rundt i åkeren til me sovna litt overalt. No gledar meg til allerede til neste år, og til Moa kjem til Oslo og me skal på Håkan-konsert og grindanse.

7 comments:

eigenarta said...

herlige bilder. dette er en nydelig blogg.

Moa said...

Åh vad glad jag blir! Jag får nästan lite tårar i ögonen, finaste bilderna hemifrån någonsin! Du är fantastisk Heidi!

Barbra said...

Å fininger! Jeg gleder meg til å se dere og Håkan, og til gjenforening generelt... Nå er det ikke SÅ lenge til! Stort puss

Marianne said...

åh, så fine bilder! og fintfintfint.
hør på lisa mitchell, hun er også fin! (følte jeg å legge til)

sigrid agnethe said...

så sjukt fint. gledar meg til vi skal på roadtrip.

Stine said...

Dette innlegget er så utrolig flott og stikker så dypt at jeg får tårer i øynene hver gang jeg leser det (noe jeg gjør hver dag)

Barbara said...

this are so pretty

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?