Thursday, August 26, 2010

What every teenage boy in town wanted and you chose me

IMG_2288
Eg spionerte på ein fjortisgjeng i bakgården vår som satt å klina ein dag. Dei var så søte med hettejakker, joggesko og samanfletta hender. Eg kyssa for første gong når eg var fjorten, det var ein eg var så forelska i at eg ikkje kunne ete eller sove, og ein kveld kyssa han meg utenfor kiosken. Dagen etter såg me video hos han, eg såg rett fram heile tida. Etterpå høyrte me på miniDisc på rommet hans, og så tok eg bussen heim.

7 comments:

Nøve said...

Så fint! Jeg tror jeg også var fjorten da jeg kysset for første gang, men det var ikke en jeg likte.

Joachim said...

Jeg vet ikke hva osloungdom driver med nåtildags. Men jeg mener, b.j i solkroken i så tidlig alder? (refererer til paret til venstre)

sigrid agnethe said...

word joachim.

Elise said...

Fantastisk hærlig bilde.

Guro said...
This comment has been removed by the author.
Guro i verda said...

For ein fantastisk blogg. Heilt nydelig skriven. Eg trur eg er litt blogg-forelska. hihi

Mari said...

Joachim, jeg tror ikke Oslo gjør deg særlig godt.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?