Friday, August 27, 2010

Kamelåså

imm024_26A
Okei. I dag rasa eg ned i byen for å hente Roskilde-bildene mine. Endelig. Så her kjem ein lang blogg om Roskilde 2010. Me var seks jenter som reiste ilag, desse her:
imm028_31A
Marion,
imm022_24
Ragni,
imm023_25
Caroline,
imm021_23
Marte,
imm002_4A
Hilde,
imm014_16A
og meg, Heidi.
imm001_3A
Dei første dagane toga me til Roskilde by og Køben for å handle mange liter vin og frukost til å ha i campen.
imm003_5A
Marte søv overalt. Marte kunne ha sove fremst på Orange-scenen mens Prodigy spela "Smack my bitch up".
imm004_6A
Me ser på at Marte søv.
imm006_8A
Dette er gutane me budde i camp med. Dei var danske, og skikkelig heite. Me fekk bu ilag med dei for det var fullt overalt. Dei tok imot oss med åpne armar, sjølv om me blei litt sjenerte fordi dei var så søte. Ein kveld kjøpte me ein kasse øl i gave til gutane og lærte dei ein skikkelig bra drikkelek. Etter det var me ikkje så sjenerte lenger.
imm008_10A
Me satt ofte i campen å sleit.
imm005_7A
imm013_15A
Her hadde Caroline fått ein betennelse på auget, så det var litt sånn rødt og lukka.
imm015_17A
Meg og min beste venn.
imm017_19A
Og all den gode isen.
imm016_18A
imm018_20A
imm021_23A
Når Hilde gjekk rundt med "Don't be a dick" klistremerket på skjorta i mange dagar. Det var fine dagar.
imm020_22A
Sliting.
imm019_21A
Nydelige Marte.
imm022_24A
imm023_25A
imm025_27A
Marte hadde bursdag.
imm026_28A
Når det berre blåser sand og støv og du er trøtt og berre står og ser.
imm027_29A
imm001_00A
Me prøvde å dusje innimellom. Det var som å bli født på ny, og det såg slik ut også.
imm018_16A
imm005_3A
Natt. Ut å raide camps. Ein kveld hadde me klinekonkurranse. Konkurransen gjekk ut på at alle skulle kline innen fem minutt. Me klarte det, men Caroline klarte to. To på fem minutt. Respekt.
imm010_8A
Kaffi. Caroline hadde fortsatt den tingen på auget, men hadde jo uansett tatt to på fem minutt.
imm006_4A
Dette er tomatsuppe. Tomatsuppa på Roskilde er noko av det beste eg veit, og eg kjøper den alltid når eg er full om natta.
imm009_7A
Dette var den dagen me tok kalddusj. Det var meir gjørmedusj, men me fekk ivertfall brukt badedrakten.
imm013_11A
imm020_18A
Dette bildet er ganske morsomt om ein ser litt lenge på det.
imm021_19A
imm016_14A
Dette er oss når me er på ferie om førti år.
imm025_23A
imm023_21A
Endelig fant me ein stad der det var skygge me kunne sove i.
imm022_20A
imm026_24A
Eg elskar dykk, jenter.
imm029_35
Slutt.

10 comments:

Frk.Festli said...

Jeg og venninnen min hadde også klinekonkurranse på Roskilde, i 2003 :) Vi hadde ingen tidsbegrensning og måtte gi oss til slutt før konkurranselysten tok livet av vennskapet ;D

Anonymous said...

Faen,så fint!

Anna said...

Så fint fint fint <3

johanne said...

dere er så fantastisk fine alle sammen :)

Anonymous said...

crocs?!

Ragni said...

det ene bildet der....you know what I mean!

Amanda said...

måtte le av overskriften!
finefine bilder!

Anonymous said...

Kjolen til Caroline; hvor er den fra? Så SYKT fin!

Heidi og Caroline said...

-trur du meinar den som kjem frå indiska.

-me har ikkje crocs.

slikejenter said...

Hei! Jeg må bare få si: for en nydelig blogg! for noen fine jenter! Nå har jeg crawlet meg gjennom arkivet og kost meg med både bilder og tekster. Roskilde-bildene er selvsagt et reelt høydepunkt for meg som synes det er festivalen over alle festivaler og jeg kommer aldri til å slutte å dra dit.

anyways. bra greier. takk!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?