Friday, July 23, 2010

Romantisk middag for to.

IMG_1388

Ta plass, sitt ned, se her er plassen din, jeg skal skyve stolen inntil bak deg. Sitter du godt? Fint her, synes du ikke? De har tent stearinlys bare for oss!
Denne restauranten har en enkel meny som du ser, den serverer godt gammeldags vennskap i store og gode porsjoner.
Var det noe som fristet synes du?
Mine personlige favoritter er "Frokost med kaffi og egg på skiva", eller "fuktige dansegulv med hvisking frem og tilbake om de kjekke guttene i hjørnet". Det er et vanskelig valg ja, men du, jeg ser at de serverer filmkveld i senga med truse og smågodt til dessert, det er jo en vinner, synes du ikke?
Nei, nå har jeg bestemt meg, jeg skal ha en "god samtale på kafe" og en "lek i gata" også tar jeg den der "filmkveld i senga" til dessert...

8 comments:

marlou said...

jeg skulle dra på den restauranten her med én gang! fint.

Nøve said...

herlig. :)

mari said...

hvem kan velge mat når slikt står på menyen <3

hjartesmil said...

skal de/har de hatt/vil de ha innflytningsfest? for eg har så lyst til å komma med gave og champagne, liksom.

rebecca said...

Love the photo (:

http://itscohen.blogspot.com/

Heidi og Caroline said...

Ja, me tenker på å ha ein innflytningsfest, men først må eg få tak i eit skrivebord. Ca. august-september, det er berre å halde seg fast. Du er sjølvsagt invitert.

Marte said...

Åh for et herlig bilde! :D

Anonymous said...

eg diggar dykk

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?