Thursday, July 29, 2010

Paris, våren 2010

8 comments:

Anonymous said...

utrolig fin. hvilken sang er brukt?

Anonymous said...

Åååå så kjekt!! Sommerhilsen fra Bergen til dere! :D

Nøve said...

<3!

Heidi og Caroline said...

songen heiter "paris (aeroplane remix feat au revoir simone)" av friendly fires.

Kristina Kvåle said...

eg må berre seie det at dette har blitt min nyaste favoritt blogg - finaste bloggen altså!!

Anonymous said...

for en fin film :) jeg har virkelig fått inspirasjon til å filme litt jeg også.

Anonymous said...

fekk sånn herleg paris-kjensle av filmen! saknar byen, og det skjønnar eg godt du gjer også!

Anonymous said...

ca. 1 minutt inni filmen er det noen i bakgrunnen som kysser!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?