Saturday, July 24, 2010

Bonnie & Clyde

IMG_1553
IMG_1523
IMG_1551
IMG_1524
IMG_1571
IMG_1563
IMG_1586
IMG_1590
IMG_1623
IMG_1667
Eg blei med Joachim til Hamar, byen der han vaks opp. Joachim kjørte meg rundt og viste meg den gamle skulen sin, husa til gamle kompisar, gården der han plukka løk, lange landeveiar og gatekjøkken. Me åt brødskjever og såg på dvd, eg bada i Mjøsa, for det skulle eg, sjølv om det bølga og blåste, og Joachim stod på land og sa det var gjedder i vatnet. Så toga me heim til Oslo, Caroline var heime i leiligheten og me hadde ikkje sett kvarandre på ei veke. Me lagde frukost og åt brødskjever med heimelaga syltetøy eg hadde fått av mammaen til Joachim.

3 comments:

malin said...

viss dere hadde fått barn hadde de blitt superblonde!

hoydepunkt said...

fint og fint og du er tøff som bader og badedrakten din er jo fantastisk! og ikke minst strømpebuksen med hjerter på. smelt.

Eliza-Jane Doolittle said...

jeg elsker bildene dine, Heidi. rart å se ens egen hjemby på en helt annerledes måte enn det en er vant til, sånn som jeg gjorde nå.

PS: pizza la italia?

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?