Tuesday, June 22, 2010

Ny i byen

Eg har flytta til Oslo. Første kvelden vart eg utsatt for eit komplott, Caroline sa at me skulle berre stikke innom hagen i Våghalsen for å hente Tina, men der var det overaskelsesfest. Andi hadde stått opp tidleg på morgonen og sydd vimplar, Tina hadde baka rosa muffins og alle var der. Fy faen så fint, eg kunne brent ned heile Paris for desse folka. Caroline har sydd i leppa (denne gongen er det ikkje på grunn av kjærleikssorg og det sterkaste dei har i baren, berre ein heilt vanleg arbeidsskade), men det lignar jo litt på barten til nokon som var ganske stygg mot mange millionar menneske. Men me tar det med eit smil, me har kjøpt samme kjole og pussa tenna i badedrakt.
IMG_1079
IMG_1083
IMG_1080
IMG_1094
IMG_1089
IMG_1167
IMG_1169
IMG_1174
IMG_1187
IMG_1189
IMG_1192

10 comments:

snus i dus said...

Å det bildet av deg var så fint Caro! Med Adolf-plaster. Og det var godt å se Joachim på Kval&Action-bloggen igjen!Og hvor er Waldo. Og...og..og...mye fint!

EMM said...

haha, morsom elling-joachim!

Nøve said...

Så søtt. :D

Joachim said...

Maja, vi lånte pleddet ditt!

Frøydis said...

Velkommen! Til Oslo altså. Eg gler meg til å smugkikka for å finna ut kor fin Oslo kan bli når det er du som tek bilete av ho :)

hanne said...

Hvis charlie chaplin hadde hatt en kvinnelig kompanjong, hadde det vært deg Caroline, på det nederste bildet. Jeg er sur på meg sjæl for at jeg ikke har en oslo-sommer jeg og. vestlandet kan de ha for seg sjøl.

Caroline said...

Utroooolig fine bilder!! Som alltid. Måtte bare kommentere og si det uansett. En god ting kan ikke sies for ofte, eller hva:)

sigrid agnethe said...

gledar meg til å sjå deg igjen, furrerino!

mari said...

åh dere er så fine!

Eirin said...

oioi, du er heldig og det var fint alt sammen.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?