Sunday, June 13, 2010

Let's never come here again because it will never be as much fun

I går var det siste lørdagskvelden min i Paris. Eg kjørte taxi med vinduet åpent over brua, til Sigrid og Barbra i leiligheten på hjørnet av Boulevard St. Germain. Eg hadde dans i kroppen, og ville berre danse med lukka auge til Booker T. & the MG's. Me lagde bloody mary's i den største gryta på kjøkkenet og dansa og dansa og dansa så det dugga på ruta og i hjartet. Heilt til klokka blei tre og me fekk servert norsk ostepop på kjøkkengolvet, og så gjekk me arm i arm heim, tilbake over brua mens me song Beatles, Spice Girls og Queen av all vår kraft. Og sånn var den aller siste lørdagen i Paris.
IMG_0851
IMG_0850
IMG_0919
IMG_0926
IMG_0904
IMG_0888
IMG_0923
IMG_0901
IMG_0953
IMG_0972
IMG_0985
IMG_0979
IMG_0998
IMG_1005

6 comments:

Marit said...

Har du gått på skole i Paris (evt hvilken?)? :)
Har planer om å bo et år i Paris etter vgs.

Heidi og Caroline said...

nei, men det første halvåret eg var her tok eg fransk avstandstudie via høgskolen i østfold. dette er ikkje noko eg vil anbefale om du ikkje har hatt fransk før, men om du har hatt det trur eg det er greit nok. det fins du sikkert hundrevis av studier og skular ein kan velge, men avstandsstudie via norge er ikkje så dumt.

Caroline said...

Så utrolig FANTASTISKE bilder!! Blir helt satt ut. Hva slags kamera tar du bilder med?? Ååh, nå gleder jeg meg bare ENDA mer til å flytte til Paris i høst :D

Nøve said...

Jeg elsker denne bloggen litt. Bare nevner det.

Anonymous said...

En gang sa du, Heidi, at håret ditt ikke kunne bli lengre enn det var. Jeg vil bare si deg at du må ha tatt feil fordi håret ditt er lengre nå enn det var. Gleder meg til du kommer hjem!

Ida

Heidi og Caroline said...

Nøve- eg elskar at du elskar den, og så elskar eg at du legg igjen så mange fine kommentarar.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?