Friday, June 04, 2010

i want a girl who will rollerskate with me at midnight while sprinkled in glitter. i want a girl who will watch sofia coppola films with me.

IMG_0189
IMG_0188
IMG_0190
Eg tenker avogtil at eg og Anna øvar oss på å være voksne ilag. Og heile tida går me på trynet, me er feilvarer frå voksenfabrikken, me kranglar på fylla, angrar dagen etter, mistar nøklar og grin på gata. Frøken brun og frøken lys, begge to 173 cm uten sko, på millimeteren. Om me skulle havne i ei ulykke kjem dei til å sei "to tjuetre år gamle kvinner" på nyhetene. Og dei som ser på nyhetene kjem til å nikke og sjå for seg to kvinner. Og det er me jo. Men det er godt å høyre nøkkelen til Anna i døra om kvelden, ho som veit at eg berre er ei jente, som kjem heim for å gøyme seg under dyna ilag.

5 comments:

Borghild said...

Dere er så fine sammen!

Ingrid Ping said...

<3 fine!

Anonymous said...

og dokker e FABOLOUS!

i

Nøve said...

Ååå. Fint.

Cathrine said...

173, du er skikkelig høy Heidi. Jeg gleder meg til du kommer til Oslo. Da blir det fint.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?