Thursday, June 10, 2010

Fondue og tusen tårer

I går var me på resturant på Monmartre (17 rue des trois fréres for den som tilfeldigvis skulle slentre innom by'n). Det er ein heilt fantastisk plass der man får så masse fondue og vin SOM MAN ORKAR! Man drikk vin frå tåteflaske, og så snart man har drukke opp får man ein ny, me skjønte tidlig på kvelden at dette kunne bli skummelt, og det blei det. Hannah skulle reise dagen etterpå, så det blei litt hadet-stemning, og etterkvart låg alle med panna i bordplata og grein. Når eg våkna i dag hadde eg grene vekk all sminken frå i går. Finaste og raraste kvelden eg har hatt nokonsinne, kanskje.
IMG_0715
IMG_0700
IMG_0723
IMG_0696
IMG_0763
IMG_0767
IMG_0827
IMG_0792
IMG_0766
IMG_0835
IMG_0842
Follow my blog with bloglovin

9 comments:

Veronica said...

åh åh åh jeg vil drikke vin av tåteflasker, nå akkurat nå!

(også vil jeg bo i paris)

Lise said...

Åh, jeg elsker de kjempebeskrivende bildene :)

sigrid agnethe said...

det her er så jævlig fint.

konsum said...

det hun sa: jævli fint!

Hvordan kjenner dere alle hverandre? Hva gjør de forskjellige i Paris?

Nøve said...

Oi, så sært med tåteflaskevin? Og trist med grinebildene, men de var vakre.

Anna said...

Haha, sykt rart! Men kjempefine bilder :)

Heidi og Caroline said...

konsum- Me kjenner kvarandre frå mørke dansegolv, tilfeldige møte eller felles bekjente. Og me kunne ikkje vore heldigare. Alle gjer forskjellige ting, nokre studerar, andre jobbar eller er på loffen.

Synne said...

begynte nesten å grine selv, jeg

Stine said...

tårene vil ikke stoppe
for å sitere: jævlig fint

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?