Thursday, June 17, 2010

Boulevard St. Germain

IMG_0158
IMG_0179
Her er to fotos frå ein kveld me spaserte i Boulevard St. Germain og åt middag på indisk resturant. Man må berre elske etstetikken på indiske resturantar.

Eg fekk Roskildebilett, tilsutt. Det ordnar seg for tøffe jenter. No er eg heime og pakkar, nest siste kveld. Trist å rive ned bilder frå veggen og sei adieu til kjolar som ikkje får plass i kofferten. Aller mest trist å sei farvel til leiligheten og sambuarskapet med Anna. Fy faen. Men muntrar meg opp med ein Kronenbourg og denne spelelista, som eg har høyrt aller mest på den siste måneden.

5 comments:

Caroline said...

Suuuperfine bilder.
har kommentert før en gang, men fikk ikke noe svaaar, hehe:( Hvilket kamera og objektiv bruker du?? Prøvde å gå igjennom bloggen for å se det, for du tar helt tvers igjennom nydelige bilder, men kunne ikke finne det noe sted! Jobber du som fotograf kanskje?

Heidi og Caroline said...

Hei!

Eg hugsar kommentaren din godt, men gløymte å svare siden eg har surra rundt den siste veka å prøvd å pakke ned tinga mine og sei hadet til vennene mine. Men jo. Mitt digitale kamera er Canon 5d, og eg brukar 50 mm f 1.4 til Canon mykje, og innimellom litt Tamron 28-75 f.2.8. Så har eg ein Nikon FM2 eg elskar, det er favorittkameraet mitt, men har ikkje brukt det så mykje i år. Eg jobbar freelance som fotograf, det er det eg har gjort det siste året, så no flyttar eg til Oslo for å fortsette med det. Var det du som skulle flytte til Paris? Bare spør spørsmål, så kan eg svare så godt eg kan!

Torita said...

Hei, jeg holder på å lage meg en finfin blogg nå, og lurer på hvordan du har fått det til å stå "Med kjærleik, frå" foran navnene deres, og også hvordan du har fått til "har sagt noko" bak antall kommentarer? : ))

Lykke til med nedpakking, og god tur hjem til
Norge. : )

Caroline said...

SV; Tusen takk for svar!:) Bloggen deres er fantastisk! Alle tekstene er så utrolig fint skrevet, og bildene er out of this world fine! Jo, vi har spart opp en del penger til Paris, slik at vi skal slippe å måtte skaffe oss jobb med en gang, men syns det er så vanskelig å vite hvor mye vi faktisk kommer til å trenge i lommepenger per måned! Hvor mye brukte dere per måned, minus leie? Og hvor bodde dere, og hva betalte dere i leie da? Leste i det siste innlegget ditt fra Paris, om de franske guttene, og hvordan de kan være noen ganger. Det virker jo litt skummelt akkurat det der, og er det noe vi bør være forsiktige med eller? Tok dere som regel taxi sendt på kvelden?
Supersnillt av deg hvis du tar deg tid til å svare på spørsmålene!! :)
Vennlig hilsen Caroline:)

sjelfull said...

fin og passende spilleliste :)

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?