Friday, May 28, 2010

Spå&Rockering

video
Jeg (Actionfilm), fant en spå på skoleveien i dag. Det er fint å tenke på den som har laget den, sikkert en liten knert med skolesekk og friske framtidsvisjoner, for på spåen kan man bli følgende ting: Gress, en blomst, en måne, en sol, en stol, en rosa jente, en blå gutt eller en radio.

video
Og eg (Kval), har kjøpt rockering, eg rockar i parken, i bakgården og stova og blir aldri lei.

Dette er kvalogactionfilms tusende innlegg, vi feirer på tvers av landegrenser, hurra!

11 comments:

johanne said...

haha, morsomt! :D
så fin spålapp ^^

Anonymous said...

Gratulerer! Håper det blir tusen til!

Prince Pi said...

Gratulerer!

Joachim said...

Jeg elsker dere veldig høyt, begge to!

Gratulerer med tusen overståtte, lykke til med de neste tusen.

Ragni said...

HUrRa!!


(Heidi. Du var litt dårlig, men du skal ha for pågangs motet. Snart er du best på rockering!)

Gunhild said...

Gratulerer!! Håper dekkan fortsetter med fleire tusen til, for dekkan har ein feiandes flott blogg synes eg:)

Ragni said...

pågangsmotet!lol.

Birgit Baluba said...

Happy Bursdag :D

hoydepunkt said...

hurra hurra, heia tusen til!

Anonymous said...

hhahaa! Grattis!!

o

Monica said...

dere er fine
<3

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?