Wednesday, May 19, 2010

17. mai

Eg hadde ein kjempefin 17.mai, ein skulle ikkje tru at det var Paris me er i når ein ser på bildene. Me starta med frukost med rømmegraut, eggerøre, tale og nasjonalsong. Så gjekk me i tog på sjømannskirken og åt pølser og kaker. Tilslutt endte me opp på fest der tydligvis alle nordmenn i Paris hadde samla seg, og me drakk kjempemasse øl. Gløymte å ta bilder nesten heile dagen, for eg hadde det så fint.
IMG_9390
IMG_9380
IMG_9373
IMG_9371
IMG_9417_å
17.mai gav meg så heimlengsel at eg holdt på å bli kokos å kaste meg på neste fly. Så i dag bestilte eg flybillett, 19. juni, då kjem eg heim. Endelig!

3 comments:

Heidi og Caroline said...

Endelig.
Jeg skal vente i heimen med middagen klar.

heidi said...

eg kjem litt sånn på føremiddagen trur eg. som i fjor. enn at me skal ha middag og gå på disko etterpå!

sigrid agnethe said...

det var ein fin dag (i alle fall det eg fikk vere med på). hver gang vi møtes, osv.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?