Wednesday, April 21, 2010

Things i like, things i hate

Dette er for deg som likar Amelie, og likar å høyre om kva andre likar:

Eg likar når foreldregenerasjonen skal prøve å snakke engelsk. Når pappa besøkte meg i vinter hadde me middagsselskap heime hos meg, og pappa måtte snakke engelsk med vennene mine. Eg merka at han vart litt nervøs, men han hoppa i det og prøvde så godt han kunne. Han var så søt, når eg tenker på det no blir eg så rørt at eg vil grine, pappa på besøk i Paris, hos jenta si som har blitt voksen, litt skummelt, må snakke engelsk.

2 comments:

Anonymous said...

j'aime bien jean-pierre jeunet, les printemps en bergen, votre beau blogg et ecrit francais même si j'ai oublié beaucoup. à bientôt, bisous!

Ida Elevine said...

åh. sånn er pappa'n min også.
og jeg savner han.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?