Monday, April 05, 2010

"Je voudrais mille whiskey."

Hallo, dette er Kval og Actionfilm. Dei seinaste dagane har me blogga dårlig (det held ikkje med stygge bilete frå sengekanten om morgonen, ikkje sant). Her er eit lett samandrag frå K&A i Paris:
IMG_7255
Første dagen drog me til kanalen for å ete is.
IMG_7258
Caro fekk desse røde skoa av meg, som heldigvis matcha isen.
IMG_7261
Kikka i butikkvindu, og drømte om desse fine lampane.
IMG_7309
Dagen etter kom Hanne og Lars, kjærasteparet.
IMG_7317
Eg og Caroline har høgtlesning frå "Roskilde" på sengekanten.
IMG_7345
Caroline tok polaroidbilde av eiffeltårnet.
IMG_7352
Det blei fint.
IMG_7349
Susan er og i Paris.
IMG_7368
Susan og Caro. Some like it hot.
IMG_7384
Hanne og Lars.
IMG_7385
Æsj, hatar kjærastepar. Bitterfitte.
IMG_7377

Me tok meir polaroidbilder.
IMG_7401
Bakeriet på Montmartre.
IMG_7454

På fredagskvelden hadde me fest heime hos oss, med blomstertema. Alle var veldig fine. Kyssa på balkongen.
IMG_7470
IMG_7475
Tilslutt gjekk eg og gøymte meg under dyna, og våkna ikkje før neste morgon.
IMG_7497
Dagen derpå.
IMG_7504

Me gjekk rundt og opplevde Paris på lørdagen. Svenske og grønlandske rumper.
IMG_7510
Det blåste.
IMG_7515
IMG_7548
IMG_7556

Moa sleit.
IMG_7560

Caroline fekk møte Frankrike-vennene mine. Det gjekk veldig bra, og dei fann tonen.
IMG_7570

Etter at me fekk lade oss opp på kafé, vart me enige om å gå heim og dusje, ete middag, for så å gå på bar.
IMG_7574

Les filles.
IMG_7583

Jovial.
IMG_7619

Påskemorgen slukker sorgen.
IMG_7638

Meg og Caroline utanfor mitt favoritt-supermarked.
IMG_7643

Hyper Asiatique.
IMG_7651

Rekonstruksjon. Café Cherie.
IMG_7670
Caro tok eit kjempefint polaroidbilde av Anna. Me kan scanne det.
IMG_7682
På veien heim tok me meir polariodbilde.
IMG_7686

Og alle var enige om at det hadde vore ein fin tur.

Caroline tilføyer: "Ost."

12 comments:

Caroline said...

<33 fin blogg. liker den. kan ikke dere hilse til susan fra meg? jeg er caroline som hun drakk kakao med på majorstua for ganske lenge siden.

Lise said...

Jeg har også sånn regnfrakk <3

hjartesmil said...

åh eg dør.

Anonymous said...

Uff, håper vi var mindre kjærestete enn disse bildene viser. Blir flau. Skikkelig flau. faen. -kroken.

Anonymous said...

den blomsterfesten. men ååh så fint.

Katrine said...

Aaah, bildene og innleggene deres gjør meg varm og glad :)

Marte Edvarda said...

Dere ser kjempesøte ut, Kroken. Jeg måtte ta på oppovermunnen. Carro og Heidi, dere ser også romantiske ut. Flotte kvinnemenneska!

Heidi og Caroline said...

dåke var ikkje så ille, hanne. det var berre eg som tok bilde akkurat når dåke var mest romantique. og det var veldig fint då og. eg og caroline vart varme og glade då me såg på bildene etterpå.

Åshild said...

Jeg har vert i frankrike 3 ganger, og syntes aldri det var noe stas. Men når jeg ser bildene dere tar så har jeg SÅ lyst til å reise tilbake :P

Det ser så koselig ut!

Anonymous said...

å helledussen kor mange fine bileter. for lenge sidan budde eg i paris, og eg saknar d. mykje. au revoir!

Anonymous said...

å helledussen kor mange fine bileter. for lenge sidan budde eg i paris, og eg saknar d. mykje. au revoir!

Eliza-Jane Doolittle said...

fantastiske bilder. jeg savner paris. allerede. men jeg savner bilder av anna. ja takk til scanning altså.
PS: anna, gjesteblogg

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?