Monday, April 19, 2010

Heimlengsel

Eg og Moa var i Parc Buttes Chaumont i går, for å tilbringe til kvalitetstid saman før Moa skulle reise heim på ferie.
IMG_8452
IMG_8429
Søte parisarar senkar skuldrene.
IMG_8433
Ein liten sommarfugl landa på buksa til Moa mens ho sov. Då søv du godt. Eg leste høgt frå novellesamling av Saabye Christensen, sjølv om Moa sovna.
IMG_8472
Kirsebærtrea er så fine no! Som sukkerspinn som veks på tre.
IMG_8475
IMG_8490
IMG_8495
IMG_8494
IMG_8501
IMG_8517
Eg var blakk, men så fant me ut at Moa skulda meg euros, så me gjekk på kinaresturant i Belleville. Hurra for kinamat.
IMG_8522
IMG_8519
Etterpå fulgte eg Moa til bussen heim til Sverige, og der sit ho nok framleis. Eg har fått så veldig heimlengsel etter at vulkanskya kom og la seg imellom meg og heime, eg har ein liten klump med smågrus i magen som gjerne vil heim til fjord og fjell. Aller mest når eg legg meg i senga om kvelden og er lei av franske ord som svirrar rundt i hjernen. Og så får eg fine meldingar som dette:

"i dag er det sol i oslo, og jeg, tina, andi og caroline skal spise sushi. de syklet nettopp ned i gaten for å kjøpe. om du hadde vært i byen hadde nok du vært her også.."

Då savnar eg heime.

6 comments:

renate said...

åh, det så fantastisk ut med vår. synes du er heldig som befinner deg i frankrike jeg, det er ikke så gøy med snø i norge i april. forresten, håret ditt er utrolig fint!

Anonymous said...

Men snart er du her du også, og da savner du Paris. Men vi savner deg og gleder oss til du kommer hjem. Je. Hilsen sentimentale Cathrine

Katrine said...

Flotte bilder som vanlig :) har du noen spesielle innstillinger på kameraet ditt for å få det "gammeldagse" inntrykket med beige toner, eller redigerer du de etterpå?

sigrid agnethe said...

de er så fine begge to! (også han der som ligg litt som jesus i gresset, han ser ut til å like livet.)

Trine said...

Kjære Heidi:

I Trondheim snør det litt hver dag selv om kalenderen viser tjuende april. Dette kan fort ta nuven av en stakkar, så jeg kopierte ditt bilde av de vakre trærne uten å spørre om lov, og laget skrivebordsbakgrunn. Og VIPS var det vår i Trondheim også. Send meg faktura eller så kan jeg spandere en øl når anledningen byr seg.

Uansett, takk.

Heidi og Caroline said...

katrine- eg redigerar bildene mine i photoshop.

trine- godt å høyre at eg kunne gi deg litt vår. snart er det uansett 17 mai.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?