Saturday, April 10, 2010

Broken Bells

00
broken

Eg var så heldig at eg fekk ta bilde av Broken Bells for ei ganske god stund sidan. Eg var så nervøs at eg hadde lyst til å avlyse og gøyme meg under dyna. Eg har høyrt så mykje på The Shins at det er nesten på grensa til galskap, timesvis på bussen, i senga om morgonen, på sykkel gjennom Trondheim, Oslo og Paris, med kjærastar, med venner, åleine, mens eg har vore drit ulykkelig og mens eg har vore verdas lykkeligaste. Kva skal ein sei til James Mercer då, som har gitt soundtrack til livet mitt, og så mange andre sitt? Eg sa ingenting, men inni meg klikka eg sånn som jenter på Beatles-konsert gjorde på sekstitalet.

Høyr på Broken Bells her, det er fint.

3 comments:

Anonymous said...

Wow! Mer mer mer!

Anonymous said...

Fine tider.. Og fine Shins ^^

Anonymous said...

Bra jobba, Heidi!!

o

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?