Monday, April 26, 2010

Båten

I helga sov me på båten. Det var rolig og fint. Våkna til lyset frå bølgene som glimra i taket, gjekk på boulangeriet og kjøpte brød, og åt ein lang frukost på dekk. Båten er den finaste plassen i verden.
IMG_8650
IMG_8651
IMG_8680
IMG_8682
IMG_8662
IMG_8668IMG_8660
IMG_8698
IMG_8708
No har eg fått influensa eller nokre andre baseluskar, og sjanglar rundt med feber og blanke auge. Eg likar ikkje å være sjuk i utlandet. Har putta kvitløk i øyrene og måtte ringe til pappa og sei at alt var bra, men felle ei lita tåre i smug inn i telefonrøyret. No skal eg legge meg under dyna og sovne til Lost in Translation, og håpe at det er bedre i morgon.

8 comments:

Synnøve said...

Så fint! Du ser lykkelig ut. God bedring. Melk med honning.

Ida said...

Herregud herregud herregud! Paris Paris Paris! Heidi Heidi Heidi!

Influensa kan være litt fint også. Du kan se mye film, og sovne innimellom. f.eks Eternal Sunshine of the Spotless Mind.

sigrid agnethe said...

åh. eg hatar å måtte ringe og seie til foreldra mine at eg er sjuk, starta alltid å grine når eg gjorde det då eg var lita, og det har liksom berre fortsett slik. det blir betre i morgon.

sofia said...

oh. i love your pictures!

hjartesmil said...

båt! båt! båt!

Ulfedott said...

Ahh, så idyllisk(bortsett fra sykdom da). Denne bloggen er superfin og søt!

mari said...

lost in translation <3!

Helga said...

Dei bileta kan kurere aids.så det med kvitlaukane går snart over

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?